Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte ihmissuhteita

Vierailija
10.02.2023 |

Pettämistä, muihin rakastumisia, eroja auttaisiko jos olisi aloittanut nuorempana, että olisi ensin harjoitellut sellaisten teinirakkauksien parissa? Ja turtunut vähän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Siksi olenkin yksin, paljon helpompaa kun ei tarvitse miettiä mitä muut ihmiset haluavat tai eivät halua. Saa tehdä mitä lystää eikä kellään ole siihen nokan koputtamista. En pidä seksistä, joten siihenkään en miestä tarvitse.

Vierailija
2/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turru, kaikki on oikeasti paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta enää romanttisia suhteita. Viiteenkymppiin mennessä kaikkeen tuohon scheisseen menee maku. Tuttavuuksia jaksan jotenkin.

Vierailija
4/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut liian läheiseksi erään kanssa ja kiroan juuri tätä, että olisi varmasti parempi ja helpompi olla yksin. Mitä varmasti tulen olemaankin mikäli tämä juttu tavalla tai toisella kariutuu.

Vierailija
5/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ja siksi olenkin sinkku.

Vierailija
6/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihmissuhteet on elämän suola ja niiden laatu suoraan sidoksissa elämän mielekkyyteen.

Vierailija
7/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihmissuhteet on elämän suola ja niiden laatu suoraan sidoksissa elämän mielekkyyteen.

Miten saat ne laadukkaiksi?

Vierailija
8/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saat ne laadukkaiksi?

Olen valikoiva lähipiirini suhteen ja itse lojaali ja luotettava ystävä ja puoliso.

En roiku ja riipu kenessäkään, olen avoin ja haavoittunainen rakkaitteni kanssa. Joskus joku on satuttanut eikä ole ollut luottamuksen arvoinen, mutta se riski kannattaa aina otta.

Mutta en edes muista milloin viimeksi olisin joutunut pettymään .

Vierailija
9/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut liian läheiseksi erään kanssa ja kiroan juuri tätä, että olisi varmasti parempi ja helpompi olla yksin. Mitä varmasti tulen olemaankin mikäli tämä juttu tavalla tai toisella kariutuu.

Sama. N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi