Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin viisi vuotta sitten ex-mieheni aloitti suhteen toisen kanssa, ja edelleenkin toisinaan mietin rakastiko hän minua koskaan

Vierailija
10.02.2023 |

Olimme yli 10 vuotta yhdessä ja saimme yhdessä kaksi lasta. Mutta yhtä äkkiä hän siirtyi uuteen suhteeseen.

En oikein koskaan saanut selityksiä, koska ero oli niin traumaattinen ja sellainen kunnon repäisy.

Huomaan, että vaikka olen päässyt erosta yli jo ajat sitten, niin hylätyksi tuleminen kummittelee edelleen, ja alitajuisesti estää minua varmaan asettumaan uuteen suhteeseen.

Saannohan koskaan tietää?

Itse kyllä rakastin kovasti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan eksäsi edes tietää mitä rakkaus on?

Vierailija
2/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palstalta oppinut, että osa ihmisistä ei tosiaankaan pariudu ja perusta perhettä rakkaudesta, vaan muista syistä, joten ei välttämättä rakastanut. Tai sitten vaan oli kasvanut siitä ulos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt itsekin. Kun toinen siirtyi uuteen niin nopeasti, se pisti miettimään että oliko ne rakkaushöpinät ihan täyttä puuta heinää. Minä ainakin ajattelisin, että jos oikeasti rakasti niin ei siihen toista noin vaan tilalle oteta.

Vierailija
4/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että oli jotakin rakkaushuumaa. Ehkä miehesi ei ole onnellinen nykyisenkään kanssa, mutta voi olla pakkorako jos on uusia lapsia jne.

Vierailija
5/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex lähti uuden matkaan ja nyt muutamia vuosia tapahtuneesta väitän, ettei hän ole uudessa suhteessa todellakaan onnellinen.

Noh, virheitä sattuu.

Minulle ero oli lopulta siunaus.

Vierailija
6/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin elämä on jatkuvaa pakenemista. Kaipa sekin on ok tapa elää

Vierailija
7/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille suurin syy suhteeseen on pimpero. Ei siinä rakkaudet paljoa vaikuta. Saahan ne sanoa ja kukkia ostaa ja naiset hölmöyksissään uskoo.

Vierailija
8/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP!

Ymmärrän täysin sen miltä sinusta tuntuu, koska jouduin itse kokemaan jotain samanlaista.

Haluan muistuttaa tästä, että se mitä sinun eksäsi teki sinulle ei johdu millään tavalla sinusta. Ei kyse ollut siitä, että sinä et ollut riittävä tai hyvä, vaan se ongelma on täysin eksässäsi. Sinun eksässäsi on jotain sisäisesti niin rikki ja viallista, että hän käyttäytyy ja tekee tälläistä. On hyvin todennäköistä että jossain vaiheessa hän tekee saman asian myös sille "nykyiselle" jos hän ei korjaa sitä mikä on hänen sisällään niin rikki, että hän on valmis satuttamaan läheisiä ihmisiä joita hän on joskus rakastanut niin hirveällä tavalla, kuin pettäminen ja jättäminen. Sellaisia asioita eivät tee terveet hyvät ihmiset.

Oletko käynyt terapiassa eron takia? Koska kuulostaa siltä, että sinulla on vielä joitain asioita mitä et ole välttämättä käsitellyt loppuun asti (hylätyksi tulemisen pelko). Nämä olisi hyvä käydä ja uskaltaa niistä puhua jonkun kanssa joka ymmärtää, etteivät ne tule häiritsemään tai haittamaan tulevaisuudessa parisuhteita.

Paljon tsemppiä sulle AP! Olet ihana ja hieno ihminen. Muista, että mitä eksäsi teki sinulle ja perheellesi ei ollut sinun syysi!

Vierailija
9/9 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt itsekin. Kun toinen siirtyi uuteen niin nopeasti, se pisti miettimään että oliko ne rakkaushöpinät ihan täyttä puuta heinää. Minä ainakin ajattelisin, että jos oikeasti rakasti niin ei siihen toista noin vaan tilalle oteta.

Voi olla, että oli rakastunut. Mutta jos ihminen on rikki sisältä ei hän koskaan kykene täysin ja pitkäaikaisesti rakastamaan, koska jossain vaiheessa se rikkinäinen sisin alkaa oikkuilemaan ja henkilö joka ei ole korjannut itseäänsä alkaa sitten käyttäytymään sen mukaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme