Mies pettää edelleen
Lupasi lopettaa jo kauan sitten niin selittäkääpä mikä miehellä mättää kun jatkaa elämää kahden naisen loukussa?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Itse kysyisin mikä sinulla mättää, että suostut tuollaiseen? Miksi et rakasta itseäsi enemmän, että nousisit ylös ja lähtisit?
Minnekkä sitä omasta kodostaan lähtis? Hotelliin ei oo varaa.
Miehesi on rakastunut tuohon toiseen naiseen ja on sinun kanssasi luultavasti vain käytännöllisistä syistä.
Mikä sinulla mättää? Ei se miehen penis kulu siitä.
Sinussa ei ole vikaa, kerta jatkat tuollaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on rakastunut tuohon toiseen naiseen ja on sinun kanssasi luultavasti vain käytännöllisistä syistä.
Mulla näin. Avovaimon kanssa on lapset ja yhteinen koti, ei muuta. Rakastajan kanssa saan kaiken sen ihanan, odotan josko joskus saisimme toisemme kokonaan. Viimeistään kun lapset ovat isoja.
Miksi lopettaisi, jos sinä annat tilanteen jatkua? Hänestä on varmaankin kivempaa pettää kuin olla pettämättä, ei siihen sen kummempaa syytä tarvita.
Virkavalta hoitakoon ongelman. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Annoitko pimppii?
Tottakai
Vierailija kirjoitti:
Heh. Tuollaisilla pettäjillä on yleisemmin muutama nainen jonka kanssa pettää. Kai ne toiset naiset kuvittelee olevansa ainoita joiden kanssa se pettäjä pettää puolisoaansa.
Lupasi kun halusi että sinä rauhoitut. Ei sillä ole aikomustakaan lopettaa. Jos et kestä tilannetta, lähde pois.
Itse kysyisin mikä sinulla mättää, että suostut tuollaiseen? Miksi et rakasta itseäsi enemmän, että nousisit ylös ja lähtisit?