Tienaan kk 2800e netto. Ajan yövuoroa ja tunnit kk on noin 190h.
Paljon vai vähän? Meinaan vaan että joku kassatyöntekijä inisee että jää käteen 1500e kk kun tekee naurettavat 31h viikko?siis ei mitään. ja en siis valita vaan valintoja täynnä tämä elämä.
Kommentit (8)
Olen melko varma että en kuole yövuoron aiheuttamaan syöpään. Ja muutenkin tuntuu siltä että jokaikinen asia aiheuttaa syöpää nykyjään. No enpä aikonut ikuisesti yöllä suhailla.
Hittojako se sun hanuria kutittaa, mitä joku toinen tuumii? Ajele vain ja nauti!
Huorrat ja varkaat ne yöllä töitä tekee. Vanha sanonta.
Onneksi saan nukkua yöt ja puuhastella päivät ihan mitä haluan, tai vaihtoehtoisesti ei tarvi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Yövuorot aiheuttaa SYÖPÄÄ. Luin asiasta jo v 2001. Olen kieltäytynyt tekemään koskaan mitään yövuoroja. Noi yölisät menee sulla joskus syöpähoitoihin! Ole varovainen
Pelkät yövuorot eivät ole kai niin paha kuin jatkuva vuorotyö. Vuorotyö rassaa terveyttä kaikkein eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yövuorot aiheuttaa SYÖPÄÄ. Luin asiasta jo v 2001. Olen kieltäytynyt tekemään koskaan mitään yövuoroja. Noi yölisät menee sulla joskus syöpähoitoihin! Ole varovainen
Pelkät yövuorot eivät ole kai niin paha kuin jatkuva vuorotyö. Vuorotyö rassaa terveyttä kaikkein eniten.
On muuten tosi työlästä kääntää parin päivän aikaiset aamuvuorot iltavuoroiksi tai varsinkin toistepäin. Välissä oleva vapaapäivä tuhraantuu siihen aikataulun muutokseen, tai sen jännittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ajat?
Maitomieshän minä