Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi Suomi 2023

Vierailija
09.02.2023 |

Keväällä taas kanat kaakattavat ja lampaat määkivät, kun joukko julkisuudesta tuttuja kisaajia saapuu Farmille.
Mukana kisassa ovat: Kyläkauppias Sampo Kaulanen, yleisurheilija Jade Nyström, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi Essi Unkuri, manageri Meri Aalto, laulaja Helena Lindgren, psykologi Veltto Virtanen, näyttelijä Johanna Puhakka, kokki Teemu Laurell, toimittaja Katri Utula, somepersoona Joona Puhakka, laulaja Mariko Pajalahti sekä hius- ja meikkitaiteilija Antonio Flores.

Tämä ohjelmaformaatti on tosi kiva. Tällä kertaa osallistujakattaus on vaan niin omituinen, että tuskin tulee katsottua. Osallistujista vain yksi on kiinnostava, Antonio Flores. Hurmaava persoona.

Kommentit (3743)

Vierailija
141/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Katri utula muokkaa niin voimakkaasti instagram kuviaan.

Matkii muita kuten Sieppiä ja hapsutukka Penttilä.

Vierailija
142/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Antoniosta. Tämä varmaan tuomitaan, mutta en tykkää sittenkään. Sen pellehymy on aika...naurettava. Muuten varmaan kiltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida Kaulasen kyläpuljun kauppa käydä, kun on vuorotellen rouvansa kanssa tosi- tv formaateissa xD

Mies tehnyt perheensä kanssa töitä reippaasti, nyt ehkä luotettava henkilöstö hommissa näin voi itse välillä huilata. Yrittäjillä jää lomailu yleensä vähemmälle, heillä on ehkä aika nyt löysätä. Tuskin jäävät yhteiskunnan elätiksi, ei kannata olla kateellinen tiedän että pohjoisessa leipä on tiukassa. 

Vierailija
144/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida Kaulasen kyläpuljun kauppa käydä, kun on vuorotellen rouvansa kanssa tosi- tv formaateissa xD

Mies tehnyt perheensä kanssa töitä reippaasti, nyt ehkä luotettava henkilöstö hommissa näin voi itse välillä huilata. Yrittäjillä jää lomailu yleensä vähemmälle, heillä on ehkä aika nyt löysätä. Tuskin jäävät yhteiskunnan elätiksi, ei kannata olla kateellinen tiedän että pohjoisessa leipä on tiukassa. 

Huilata tosi- tv formaateissa?

Vierailija
145/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että he ovat itse tyrkyllä ? Kyllä tuotanto pyytää ja hakee osallistujat kaikkiin tositv formaatteihin.

Vierailija
146/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että he ovat itse tyrkyllä ? Kyllä tuotanto pyytää ja hakee osallistujat kaikkiin tositv formaatteihin.

Tiedän, ettei ketään kotoa väkisin haeta. Joten ihan itse suostuvat.

Vierailija
147/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niissä Selviytyjissä matkustella ja Farmillakin pääsee kotikylästä ainakin latoon, kuten Sampo tokaisi. Taisivat olla äsken Thaimaassa koko perhe. Nyt lopetan kehumisen, en edes tunne heita, tunnen vain sympatiaa ihmisiä kohtaan jotka yrittävät,  tekevät töitä.

Vierailija
148/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niissä Selviytyjissä matkustella ja Farmillakin pääsee kotikylästä ainakin latoon, kuten Sampo tokaisi. Taisivat olla äsken Thaimaassa koko perhe. Nyt lopetan kehumisen, en edes tunne heita, tunnen vain sympatiaa ihmisiä kohtaan jotka yrittävät,  tekevät töitä.

T. Minttu ja Sampo

Vierailija
149/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on mukava kun on monen ikäisiä ihmisiä, mutta ihmettelen Veltto Virtasen mukana olonsa.

Fyysisesti huonossa kunnossa ja ei vaikuttanut et ois ollu ekana pistämässä kätensä vaikka tiskialtaaseen /-vatiin.

Mieluummin vaan vetäytyy pötkölleen....

Vaikka onkin ihan hyvät ja viisaat puheet.

Ainan sinne ohjelmaan on valittu joku vanhempi, että saavat kirjavuutta sakkiin..Tietävät valitessaan ettei vanhemmat jaksa ja taivu samaan nuorten kanssa. Antavat viinkkeliä vanhoilla jutuilla. Eivät ne niitä pikankohteeksi valitse.

Vierailija
150/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veltto on mun suosikki😎

Vierailija
151/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Minttu ja Sampo[/quote

Arvasin tämän, täällä ei siedetä tippaakaan positiivisuutta tai toisen ihmisen arvostamista. Meillä pohjoisessa arvostetaan määrättyjä asiota, vaikka täälläkin kateellisuus jyllää. Etelän kaunaisuus on toista, sillä syödään toinen elävältä.

Vierailija
152/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000009381859.html

Veltto vaikuttaa aika hankalalta persoonalta :D Varmasti monenmoisia konflikteja tulossa tällä kaudella...

Veltosta tämän kauden osallistujat oli rupusakkia (ei kunnon julkkiksia).

Velton selkä oli kipeä ja se ei Velton mielestä saanut olla syy hänen nimeämiseen. Miksei? Torpparin on annettava jokin perustelu valinnalleen, joten miksei syyksi kelpaisi se, että yksi ei huonokuntoisena kykene osallistumaan maatilan töihin yhtä paljon kuin muut? Olisiko ollut reilua, että torppari olisi nimennyt jonkun Velttoa ahkeramman?

Vierailija
153/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000009381859.html

Veltto vaikuttaa aika hankalalta persoonalta :D Varmasti monenmoisia konflikteja tulossa tällä kaudella...

Veltosta tämän kauden osallistujat oli rupusakkia (ei kunnon julkkiksia).

Velton selkä oli kipeä ja se ei Velton mielestä saanut olla syy hänen nimeämiseen. Miksei? Torpparin on annettava jokin perustelu valinnalleen, joten miksei syyksi kelpaisi se, että yksi ei huonokuntoisena kykene osallistumaan maatilan töihin yhtä paljon kuin muut? Olisiko ollut reilua, että torppari olisi nimennyt jonkun Velttoa ahkeramman?

"FARMIN muista kilpailijoista Virtasella on lyhyt ja ytimekäs mielipide.

Nyt oli jo vähän rupusakkia, kun ei ollut enää niin kuuluisia kuin edellisissä, hän sanoo.

Taisin jotain sanoa, että onneksi se nyt ei ole teille köyhille kuin joku 30000 tonnia ja se suututti heidät. Joillakin ei ole huumorintajua, voitko tajuta? Joillakin ei ole humör. Ei kerta kaikkiaan, ja mun kimppuun sitten käytiin.

Virtasen mukaan hän osallistui farmin töihin käymällä sienessä, tekemällä siimaa ja muita kalastustarvikkeita ja toimimalla eräänlaisena viihdyttäjänä ja terapeuttina muille.

Ne ei tajunnut sitä, että kaikilla farmeilla ja maatiloilla on myös vanha viisas, joka soittaa kannelta ja kertoo asioita. Toimin psykologina niiden rankkojen työpäivien jälkeen ja helpotin niiden oloa."

Aina laiskat vetoaa siihen, että heidän työpanos on muiden viihdyttäminen ja viisaiden neuvojen antaminen. Joo, ei.

Ja miten Veltto pystyi keräämään sieniä, jos selkä oli niin kipeä? Sienestäminen on jatkuvaa maassa kykkimistä.

Vierailija
154/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ettei ketään kotoa väkisin haeta. Joten ihan itse suostuvat.

Olitko tyrkyllä ja jäit takapihalle, toivotaan että ensi kaudella nappaa. Kauna ei kannata, päinvastoin.

Vierailija
155/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Minttu ja Sampo[/quote

Arvasin tämän, täällä ei siedetä tippaakaan positiivisuutta tai toisen ihmisen arvostamista. Meillä pohjoisessa arvostetaan määrättyjä asiota, vaikka täälläkin kateellisuus jyllää. Etelän kaunaisuus on toista, sillä syödään toinen elävältä.

Sitten kun melkein joka tosi-TV on käyty läpi, niin kyllä se pelkältä linssiludeilulta ja huomiohakuisuudelta vaikuttaa.

Vierailija
156/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Penttilä mun suosikki. Sinnikäs ja fiksu yrittäjänainen.

Vierailija
157/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun ihmetellä tota porukkaa. Joku ei ole ikänä käyttänyt vasaraa ja joku ei ole laittanut ruokaa. Se vielä puuttuis,että joku ei olisi koskaan nähnyt lehmää.

Vierailija
158/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vaikeuksia alkaa katsomaan tätä farmi kautta, kun niin tuoreessa muistissa kieron Upan kamala kausi. Mutta katsoin kattauksen ja kunhan saadaan Kaulanen ja Mariko ulos, niin eiköhän se ole taas katsomisen arvoinen ohjelma.

Katsoin viime Farmi-kauden, mutten kuollaksenikaan muista kuka Upa siinä oli mukana...?

Vierailija
159/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida Kaulasen kyläpuljun kauppa käydä, kun on vuorotellen rouvansa kanssa tosi- tv formaateissa

Työt ja näihin osallistuminen ei liity millääntavalla toisiinsa kenelläkään. Ei kenenkään elanto ole palkinnon varassa.

Luulen, että monellakin on enemmän seikkailun, ja kokemuksen halu. Yksi vaan voittaa. Kaikkialla elämässään omat tulot. Kaikki eivät ole ulosotossa olevia Jassuja.

Vierailija
160/3743 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei sitte saa spoilata ruutu plussan jaksoja koska Emmerdale ketjussakaan ei saa spoilata.

Tässä ketjussa saa puhua ennakkojaksoista, kun 2. jaksosta on jo käyty keskustelua. On myös toinen Farmi-ketju, joten ehkä se voisi keskittyä tv:n tahdissa seuraamiseen? Tai ihan miten vaan. Itse katson ennakot, joten en ärsyynny spoilereista. Tykkään tästä ketjusta, joka keskittyy uusimpaan kauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi