Farmi Suomi 2023
Keväällä taas kanat kaakattavat ja lampaat määkivät, kun joukko julkisuudesta tuttuja kisaajia saapuu Farmille.
Mukana kisassa ovat: Kyläkauppias Sampo Kaulanen, yleisurheilija Jade Nyström, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi Essi Unkuri, manageri Meri Aalto, laulaja Helena Lindgren, psykologi Veltto Virtanen, näyttelijä Johanna Puhakka, kokki Teemu Laurell, toimittaja Katri Utula, somepersoona Joona Puhakka, laulaja Mariko Pajalahti sekä hius- ja meikkitaiteilija Antonio Flores.
Tämä ohjelmaformaatti on tosi kiva. Tällä kertaa osallistujakattaus on vaan niin omituinen, että tuskin tulee katsottua. Osallistujista vain yksi on kiinnostava, Antonio Flores. Hurmaava persoona.
Kommentit (3743)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks' ketää Velton lätsä ja viikset?
Ei minua tuolla haittaa kenenkään pukeutuminen eikä hiukset ja parrat. Ne on jokaisen henkilökohtainen valinta. En kyllä muutenkaan ota kantaa ihmisten tyyleihin, koska pukeudun itsekin omien, enkä toisten mieltymysten mukaan. Veltolle sopii lätsä ja viikset.
Hyvä asenne. Ihmisten pitäs oppia, että me jokainen olemme erilaisia persoonia ja onneksi olemme. Se on juuri elämän rikkaus, ettemme ole toistemme klooneja missään asiassa.
Antaa kaikkien kukkien kukkia- sanotaan ja arvostetaan ja suvaitaan toisiamme, vaikka itsellä on täysin erilainen " maku" eri asioissa.
Siinä on miettimistä monelle. Itelle tuli mieleen, että onko kukaan arvostelija/ haukkuja, mollaaja koskaan miettiny tykönään, miksi minä olen tälläinen ja alan herkästi toisia arvostelemaan? Negatiivisesti. Onko se itseltä pois, jos toinen ei ole sellainen mitä juuri minä arvostan? Miksi ihmiset pitäs jakaa samaan muottiin? Kysymyksiä tulis vaikka kuinka vaan en viitsi enempää tähän laittaa.. ( istun liikkuvassa autossa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua tuolla haittaa kenenkään pukeutuminen eikä hiukset ja parrat. Ne on jokaisen henkilökohtainen valinta. En kyllä muutenkaan ota kantaa ihmisten tyyleihin, koska pukeudun itsekin omien, enkä toisten mieltymysten mukaan. Veltolle sopii lätsä ja viikset.
Hyvä asenne. Ihmisten pitäs oppia, että me jokainen olemme erilaisia persoonia ja onneksi olemme. Se on juuri elämän rikkaus, ettemme ole toistemme klooneja missään asiassa.
Antaa kaikkien kukkien kukkia- sanotaan ja arvostetaan ja suvaitaan toisiamme, vaikka itsellä on täysin erilainen " maku" eri asioissa.Siinä on miettimistä monelle. Itelle tuli mieleen, että onko kukaan arvostelija/ haukkuja, mollaaja koskaan miettiny tykönään, miksi minä olen tälläinen ja alan herkästi toisia arvostelemaan? Negatiivisesti. Onko se itseltä pois, jos toinen ei ole sellainen mitä juuri minä arvostan? Miksi ihmiset pitäs jakaa samaan muottiin? Kysymyksiä tulis vaikka kuinka vaan en viitsi enempää tähän laittaa.. ( istun liikkuvassa autossa)
Aloitin tämän viestiketjun kysymällä "haittaaks' ketään Velton lätsä ja viikset?". En sillä, että ne minua haittaisivat, mutta kun täällä ollaan jokaista ominaisuutta arvostelemassa, ajattelin että kai niistäkin joku jotain kirjoittaa. Ja totesin vielä myöhemmin, että Velton olen itse tavannut ja todennut mukavaksi ihmiseksi. Ehkä viestini tuli väärin ymmätrretyksi.
Miten Sampona vaimo kuuluu tähän ketjuun, kun ei ole tässä ohjelmassa mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa kaikkien kukkien kukkia- sanotaan ja arvostetaan ja suvaitaan toisiamme, vaikka itsellä on täysin erilainen " maku" eri asioissa.Siinä on miettimistä monelle. Itelle tuli mieleen, että onko kukaan arvostelija/ haukkuja, mollaaja koskaan miettiny tykönään, miksi minä olen tälläinen ja alan herkästi toisia arvostelemaan? Negatiivisesti. Onko se itseltä pois, jos toinen ei ole sellainen mitä juuri minä arvostan? Miksi ihmiset pitäs jakaa samaan muottiin? Kysymyksiä tulis vaikka kuinka vaan en viitsi enempää tähän laittaa.. ( istun liikkuvassa autossa)
Mitä tuovat naamansa televisioon, jos ei kestetä arvostelua. Jonkun naama tv:ssä voi olla todellakin ärsyttävä ja vieläkin ärsyttävämpi , jos kyseinen henkilö avaa suunsa.
Toivon että tekisivät vanhanajan jotain perinneruokia, niin saisi samalla oppia. Aion opetella tekemään kala, lanttu, peruna kukkoja. Joskushan ne teki jyvistä jauhoa.
On varmaankin vakio, että ohjelmaan otetaan monimuotoisuuden takia vanhempiakin asukkaita. Tulee juttuihin eri näkökantoja. Aiemminkin ollut. Samoin BB ohjelmassa aina mukana myös vanhempia, jotka tuoneet oman säväyksen. Kyllä tuotatanto tietää ettei heillä ole enää samanlaisia voimia, mutta elämänkokemusta siitäedestä.
Huomenna näkee tuleeko uusia asukkaita. Toivottavasti, että pääsevät talon ja asukkaitten rytmiin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Täältä ilmeisesti poistuu viestit, joissa mainitaan, että castingissa Veltto otettu provoilemaan. Ja vähemmistöväki älisee.
Eräs "Koo Mikoksi" itseään tituleeraava hauskuuttaja "poltti päreensä" kerran, kun Veltto velttoili vähän liikaa. Mutta yleisöllä oli kyllä hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja ylipäänsä aika outoa, että samoja "naamoja" esiintyy Farmissakin useampaan kertaan. Enkä tässäkään nyt ota kantaa kenenkään identiteettiin.
Missä realityssä esim. Sampo Kaulanen ei ole vielä ollut? Varmaan "Temppareissa". Kukahan sitä kauppaa pyörittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituista, että poistettiin se viesti, jossa ihmettelin, että saa kehottaa poistamaan epämieluisia viestejä. Totesin siinä myös, että formaatin castingin arvostelu kuuluu aiheeseen jos mikä. Nyt pientä järjen käyttöä siellä moderoinnissa myös.
Poistuukohan tämäkin viesti.
Poistuu jos joku liputtaa.
Mietin usein, että onko siellä joku automaatti poistamassa näitä viestejä, jos moderointi ei ehdi reagoida tietyssä minuuttimäärässä?
No, kun ei saanut lainkaan kehua esimerkiksi Hamina Tattoota, vaan viestiketjut poistettiin kerta toisensa jälkeen, vaikka kyseessä on kansainvälisesti kuuluisin sotilassoittokuntatapahtuma koko maailmassa, niin aihe on täysin harmiton ja poistamisen syy on luultavasti, että joku huvikseen poistattaa ketjuja.
Moderointi tuskin oli lukenut ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ylipäänsä aika outoa, että samoja "naamoja" esiintyy Farmissakin useampaan kertaan. Enkä tässäkään nyt ota kantaa kenenkään identiteettiin.
Missä realityssä esim. Sampo Kaulanen ei ole vielä ollut? Varmaan "Temppareissa". Kukahan sitä kauppaa pyörittää?
Luuletko, että kaupan omistajat tekevät itse kaikki työt? Yleensä kaupassa on henkilökunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, että sitten kun jossakin ohjelmassa on vähemmän tunnettuja julkkiksia, niin valitetaan että "ketä noi on, en oo ikinä kuullutkaan, ei kiinnosta".
" Ammattivalittajat" valittavat ja arvostelevat kaikkia ja kaikkea. Se on huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että tekisivät vanhanajan jotain perinneruokia, niin saisi samalla oppia. Aion opetella tekemään kala, lanttu, peruna kukkoja. Joskushan ne teki jyvistä jauhoa.
Kyllä kukkojen reseptejä on netissä vaikka kuinka. Mikset katso vaikka sieltä? Eiväthän nuo ole edes mitään "muinaisia" ruokia, vaan ihan tavallista ruokaa Kalakukkoa saa Lidlistäkin.
Katselin sen ekan jakson ihan vaan tämän ketjun tähden, mutta en todellakaan jaksanut keskittyä siihen, olipas harvinaisen tyhjänpäiväinen jakso tai ohjelma. Luulin tämän ketjun perusteella, että siellä on nyt jotain hurjan mielenkiintoista telkkarissa.
Kiva nähdä pitkästä aikaa kuitenkin Helena Lindgren. Olen sitä ikäluokkaa, että en tunnistanut kaikkia ohjelman osallistujia, mutta kannustan sitä nuorta naista, kellä on pitkät tummat hiukset, vaikka en muista nimeään.
Toivottavasti eivät näihin ohjelmiin osallistuvat vaan lue tällaisia palstoja, niin epäasiallista juttua on täällä.
Viimeksi kun tuli Big Brother sekin oli niin tylsä, että en jaksanut katsella, mutta luin kyllä koko sitä käsittelevän ketjun täältä. Saapahan nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että kaupan omistajat tekevät itse kaikki työt? Yleensä kaupassa on henkilökunta.
Kyllä mun lähi K-Marketissa on kauppias paikalla päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene hyvin, jos ruuanlaiton opettelu on Varmista kiinni.
Farmista*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jounin kaupassa eli sen jonka Sampo isältään peri, ei montaa asiakasta kesällä käy. Ihan hyvin pyörii silloin parilla työntekijällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Palkkaa ylimääräisen työntekijän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jounin kaupassa eli sen jonka Sampo isältään peri, ei montaa asiakasta kesällä käy. Ihan hyvin pyörii silloin parilla työntekijällä.
Ihan hyvä että sen verran pyörii, että elättävät itsensä ilman yhteiskunnan tukija. Kai se jotain tuottaa, kun pääsevät välillä reissuun......
Joku on voinut valittaa, en ainakaan minä.