Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiöremontti

Vierailija
09.02.2023 |

Millaisilla hinnoilla olette saaneet ja miten sen rahoittaneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mitä haluaa. Omalla rahalla olen aina maksanut.

Vierailija
2/8 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi 8000e. Ihan omilla rahoilla maksettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin ensin tarjontaa ja sopeutunut sen omiin tarpeisiini. Halvimmalla pääsee jos osaa itse remontoida, kun en osannut kysyin tarjouksen haluamaani pakettiin. Maksoi n. 15 000 kaikkine koneineen, kalusteineen, pintaremonteineen ja urakkapalkalla. Maksoin omilla säästöilläni

Vierailija
4/8 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2100e pieni keittokomero täysin kaikki uusiksi betonilta, ostin kaapit ja laitteet Ikeasta ja tein kaiken itse poislukien vesikalusteiden asennus ja sähkötyöt.

Vierailija
5/8 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2100e pieni keittokomero täysin kaikki uusiksi betonilta, ostin kaapit ja laitteet Ikeasta ja tein kaiken itse poislukien vesikalusteiden asennus ja sähkötyöt.

Kuulostaa kalliilta, itse tein saman remontin suureen keittiöön Hobbyhallin kaapistoilla ja Gigantin koneilla, hinta jäi reilusti alle tonniin!

Vierailija
6/8 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän riippuu keittiön koosta, tekeekö itse vai teettääkö ja miten kallis maku on. Carrera marmori tasoina on kalliimpaa kuin halvin lastulevy. Guggenaun koneet kalliimpia kuin Miele, jotka taas on kalliimpia kuin Gigantin tarjouskoneet. Keittiön kaappeja ja ountamateriaalejakin on laidasta laitaan.

Vierailija
7/8 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 maksoi tosin keittiön lisäksi kaikki lattiat vessaan lukuunottamatta meni myös vaihtoon samoin makkareiden vaatekaapit. Ihan omalla rahalla.

Vierailija
8/8 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehden maksoi tarvikkeet , uudet kaapit yms 5000 e. Koneet entiset. Maksoin käteisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme