Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksin matkalle, voiko mennä lapsiystävälliseen hotelliin?

Vierailija
08.02.2023 |

Olen lähdössä yksin reissuun, ilman lapsia! Päätin matkakohteen ja hotellille on muutama kriteeri. Ei liian kallis, hyvät arviot ja parveke merinäköalalla. Löysin täydellisen mutta ainoa miinus on, että se on lapsiystävällinen. On siis lapsille sopivia altaita ja leikkipaikkoja. Ja siis jätän omat lapset kotiin, joten onko ihan tuhoon tuomittu ajatus mennä tällaiseen hotelliin? Siellä on katolla adults only terassi porealtailla ja jos oikein ymmärsin, myös aamupalalla omat alueet vain aikuisille. Olen tämän jo varannut mutta vähän mietin, pitäisikin silti vaihtaa adults only paikkaan tai ainakin sellaiseen, missä selkeästi aikuisille suunnattuja juttuja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muilla kokemuksia, kuulen niitä mielellään! Ensimmäistä kertaa yksin liikenteessä ilman lapsia, joten tosi vaikea ajatella saanko vaihdettua vapaalle ja rentouduttua tällaisessa hotellissa. Kunnon first world problems :D

Vierailija
2/5 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin muualle

Jos pääsee omista lapsista*eroon* niin miksi ihmeessä menis kuuntelee muiden ipanoiden huutoa ja kiukuttelua

Vierailija
4/5 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt ihmeessä jonnekin muualle kuin lapsiperhehotelliin. Laita elämä risaiseksi.

Vierailija
5/5 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihotelleissa ei yleensä ole pahimpia bilettäjiä, joten yöt saa olla rauhassa.