Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi löysi huumeita Espoossa sijaitsevasta koulusta

Vierailija
08.02.2023 |

Minkälaisia oppilaita mahtaa kyseisessä koulussa olla, kun huumeita myyvät...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009378951.html

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on veikkaus mikä koulu tuossa on kyseessä. Taitaa olla Suomen suurin yläkoulu oppilasmäärältään ja täysi lapanen rehtorina. <tuossahan tuo vauraan omakotitaloalueen keskellä seisoo, kivenheiton päässä asuu mm. Rovio-johtaja.

Vierailija
2/9 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on veikkaus mikä koulu tuossa on kyseessä. Taitaa olla Suomen suurin yläkoulu oppilasmäärältään ja täysi lapanen rehtorina. <tuossahan tuo vauraan omakotitaloalueen keskellä seisoo, kivenheiton päässä asuu mm. Rovio-johtaja.

Monikko Leppävaarassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella parilla yläasteella myöskin tämä ongelma, mutta rehtorit eivät sitä myönnä. Ja julkisuuteen asiaa ei haluta. Pari kertaa asiaa on vuodettu medialle, mutta kukaan ei ole tarttunut siihen. 

Vierailija
4/9 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko voidaan myöntää ettei yli 50 vuotta käytetty huumepolitiikka toimi? Tai toimiihan se diilerien eduksi.

Vierailija
5/9 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet ne kaikkialla rehottaa! Vihreet ja KOK nuoret myös kokeilemaan sua kehottaa

Vierailija
6/9 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadmänit myy kouluissa? Onko tämä nyt muka joku ihme? Koulun jälkeenhän ne jatkaa bisneksiään. Koulupäivän pääteeksi heillä on sataset taskussa ja mutsi ei ihmettele mitään, KOSKA näiden musukoiden vanhempia ei rajat kiinnosta. Sama nuorisoporukka hengailee vielä 22 jälkeenkin ostareilla, vaikka olen tehnyt näistä 14-vuotiaista useamman lastensuojeluilmoituksen. Näiden lasten vanhemmat ovat täysin kyrpiintyneet meihin, kun olen aiemminkin joutunut soittamaan poliisit tarkistamaan tilanteen, kun nämä kyseiset lapset palloilivat vielä 9-vuotiainakin yöllä pihalla. Kulttuurierot.

Vierailija
7/9 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

,,,,,kyseiset lapset palloilivat vielä 9-vuotiainakin yöllä pihalla. Kulttuurierot.

Pistäisivät putkaan kulttuurieroineen, meillä Suomessa ei penskat heilu yöllä ulkona!

Vierailija
8/9 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadmänit myy kouluissa? Onko tämä nyt muka joku ihme? Koulun jälkeenhän ne jatkaa bisneksiään. Koulupäivän pääteeksi heillä on sataset taskussa ja mutsi ei ihmettele mitään, KOSKA näiden musukoiden vanhempia ei rajat kiinnosta. Sama nuorisoporukka hengailee vielä 22 jälkeenkin ostareilla, vaikka olen tehnyt näistä 14-vuotiaista useamman lastensuojeluilmoituksen. Näiden lasten vanhemmat ovat täysin kyrpiintyneet meihin, kun olen aiemminkin joutunut soittamaan poliisit tarkistamaan tilanteen, kun nämä kyseiset lapset palloilivat vielä 9-vuotiainakin yöllä pihalla. Kulttuurierot.

Saman huomannut. Lapseni käy erityisluokkaa ja on saanut yhden hyvän kaverin tältä luokalta. Tämä hänen kaverinsa tosin huostaanotettiin, kun ei käynyt säännöllisesti koulua ja saikin juuri palloilla yötä myöten ulkona. Meillä kotona tämän lapsen käytös myös oudoksutti, kun jätti kaikki ulkovaatteensa lattioille levälleen ja kielenkäyttö oli todella ala-arvoista. Otin yhteyttä tämänkin pojan vanhempiin, jotka lupasivat puhuttaa poikaa vielä. Katsotaan, jatkuuko tämä ystävyys vielä pidempään.

Vierailija
9/9 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi