Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää paljon meikkaavista naisista

Vierailija
07.02.2023 |

Minä olen enempi vain hyvin kevyen ehostuksen nainen, pitäiskö minun nyt alkaa pensselöimään oikein kunnolla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Teet miten itse haluat ja mies voi mennä vaihtoon jos ei kelpaa.

Vierailija
2/7 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen huomannut saman. Kun oikein kunnolla meikkaa silmät mustiksi ja huulet punaisikdi, niin heti saa huomioa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olen huomannut saman. Kun oikein kunnolla meikkaa silmät mustiksi ja huulet punaisikdi, niin heti saa huomioa.

Niin, ehkä miehet luulee, että kaikkien naisten kuuluu näyttää samalta kuin aikuisviihteessä.

Vierailija
4/7 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on enää vaikea sanoa, onko vahvastimeikannut tyttö vai poika. Meikkityylitrendi tuntuu monella vahvastimeikkaavalla olla sama kuin dragqueeneilla. Ei edes kardashianit meikkaa enää niin.

Vierailija
5/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin että pitäisit kotona naamaria niin pääsisi helpommalla. Siihen voi tulostaa halutun naaman.

Vierailija
6/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen nainen on kaunein, mutta kyllä kunnon lutkameikillekin on aikansa ja paikkansa.

Vierailija
7/7 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan Cristal Snow laitettuna kääntää päitä ja hänet huomataan varmasti, muttei se tarkoita kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän