Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausarpivoidetta?

19.11.2006 |

Hei odottajat!

Alkaa jo maha ja muukin kroppa pyöristyä niin, että pitäisi varmaan jo alkaa rasvailla ihoa raskausarpien varalta.

Edellistä odottaessani pari vuotta sitten käytin nimenomaan tähän tarkoitukseen suunniteltua voidetta (muistaakseni L' orealin, Stretchmark Corrector nimeltään), mutta nyt en löydä ko. tököttiä lähimarketeista enkä Anttilasta, enkä edes mitään vastaavaa.

Onko kokemuksia tai tietoa, onko sama, vaikka käyttäisi ihan vain perusvoidetta, tai osaisitteko suositella jotain raskauarpivoidetta, tai kertoa, mistä em. Correctoria löytyisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kokemusta mistään voiteesta, mutta apteekissa myyvät jotain kallista ja kuulemma hyvää... Neuvolassa sanottiin, että perusvoidettakin voi kyllä käyttää. Neuvolassa sanottiin myös, että kaikille ei tule arpia ja kaikilla eivät voiteet auta, että on niin kudostyypistä kiinni.

Vierailija
2/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" strech marks prevention gel"

ei tullut ainoatakaan arpea, joten nyt täytyy tässä raskaudessakin luottaa siihen.

vaikka järjellä ajatellen uskon että riippuu niin ihmisestä, tuleeko vai ei, riippumatta käyttääkö rasvoja vai ei.

-emmilee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on taipumusta raskausarpii (ja arpiin ylipäätään) ei kyllä auta mitkään tökötit. Käytin ensimmäisen raskauteni aikana heti alusta asti (vuorotellen) sekä Biothermin että L' orealin " Stretchmark Corrector" rasvoja. Kalliita ovat (etenkin biothermin) ja koko alavatsa on silti aivan täynnä arpia. Nyt toisen raskauden aikana aion tyytyä perusrasvaan.

Vierailija
4/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Itse olen käyttänyt kaikissa kuudessa raskaudessa Body shopin Cocoa butter puikkoa ja arven arpea en omista.

Sitä vosin ilomielin suositella tilalle jos alkuperäistä ei enää löydy!!

Leanna ja viisikko sekä rv 22+

Vierailija
5/5 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alavatsa on esikoisen jäljiltä kuin " norsun turpa" , yhtä ruttuinen. Käytin sekä Body Shopin kaakaorasvaa etä L' orealin voidetta. Mitään vaikutusta ei ollut - harmi. L' orealin voide tuntui kyllä iholla kivalta. En ole vieläkään oikein sinut jälkien kanssa, vaikka ovat toki paljon alkuperäisestä vaalentuneet. Muistan kuinka n. puoli vuotta synnytyksestä olin uimassa ja yksi pikkupoika katsoi minua ja kysyi äidiltään: Miksi tuolla tädillä on raitoja mahassa? No, jälkeenpäin olen oppinut yhden kauniinkin sanan arvilleni: äitiyden kunniamerkit :)

karkki, poika 10/04 ja pikkuinen rv 6+3