Kääääk! Puman collegehousut lyhenivät pesussa!!
Ostin puman collegehousut, sovittaessa olivat ihan hyvät ja sopivat, nyt pesun jälkeen lahkeet ovat selvästi lyhyemmät, varmaan 5cm. On todella inhottava pitää näitä jalassa. En usko että olen pituuttakaan kasvanut 5cm.
??
Kommentit (22)
Joten: Älä osta mitään puma -merkkisiä. Huomasin niiden ala-arvoisen laadun jo -03.
Colitsit ei normaalisti lyhene tavallisessa pesussa.
Melkein kaikille college housuille/vaatteille käy noin; merkistä riippumatta. College paidoilla/pusakoille, helma nousee 5cm ja levenee saman verran. Eli pitäisi ostaa tiukahkoja collegehousuja joissa lahkeet 10cm liian pitkät, ja collegepaidat myös tiukkoja, mutta helma saa mennä vesirajan alle. Hihojen pitää myös ylettyä sormiin asti, niin sitten istuu hyvin kahden tai kolmen pesun jälkeen, ja ei siitä enää juuri muutu.
Vierailija kirjoitti:
Colitsit ei normaalisti lyhene tavallisessa pesussa.
100% puuvilla voi hyvinkin kutistua noin 5%.
Mitä pesulapussa sanotaan kutistumisesta?
onko 30 asteinen pesu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä pesulapussa sanotaan kutistumisesta?
onko 30 asteinen pesu?
Ei sanota kutistumisesta mitään, pesulapun ohje varovainen 30 pesu ja juuri sellaisella ohjelmalla olen pessyt. Tekisi mieli viedä takaisin kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko käytetyt?
?
Uudet oli.
Ne housut pitää venyttää kosteana oikeaan mittaansa.
Kyllä niistä voi reklamoida jos olet pessyt ohjeen mukaisesti eikä ole edes mainintaa että voi kutistua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niistä voi reklamoida jos olet pessyt ohjeen mukaisesti eikä ole edes mainintaa että voi kutistua.
On ijhan yleistä tietoa, että puuvilla kutistuu.
Laita haaleaan veteen jossa on huuhteluainetta ja koita venyttää takaisin sopivaksi. muista ettet kuivaa liian kuumassa kuivausrummussa.
Vierailija kirjoitti:
Laita haaleaan veteen jossa on huuhteluainetta ja koita venyttää takaisin sopivaksi. muista ettet kuivaa liian kuumassa kuivausrummussa.
👍🏻 Ei ole kuivausrumpua onneksi.
Noudata vastaisuudessa pesuohjeita ja jo ostaessasi katso lapussa olevaa merkintää kutistumisesta pesussa. Fiksu ihminen voi sen huomioida jo ostovaiheessa.
Mua taas ärsyttää kun tulee pussit polvien kohtaan😠
Mulle kävi sama homma, nimenomaan Puman verkkarit oli kyseessä. Jo ekassa 30 asteen pesussa lahkeet lyhenivät useamman sentin.
Ostin sitten Tokmannilta halvat kympin verkkarit ja ne ovat säilyttäneet pituutensa ja muotonsa jo useamman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Noudata vastaisuudessa pesuohjeita ja jo ostaessasi katso lapussa olevaa merkintää kutistumisesta pesussa. Fiksu ihminen voi sen huomioida jo ostovaiheessa.
Koita sinä harjoitella tuota luetun ymmärtämistä. Mutta kertaukseksi sinulle:
Housut on pesty pesuohjeen mukaan ja lapussa ei ole mitään mainintaa kutistumisesta.
Minulla on hienot housut sinne meni kakka
Puumalle sopii lyhyet ja tiukat kolitsihousut!