Suomalaisfestivaali julkaisi kannabiksen käyttöön viittaavan videon Näin pääpromoottori kommentoi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/40dde12a-08db-48dc-97a2-333f26…
Siis miksi nämä ovat julkaisseet tämän videon jos sitten pitää uutisissa valehdella?
Kaikki tietää että hiisaaminen tarkoittaa nimenomaan vain ja ainoastaan kannabiksen polttoa, ei tupakointia. Olen 28v itse ja kaikki ikäiseni tietävät mitä se tarkoittaa eikä kukaan ole koskaan kuullutkaan sen tarkoittavan tupakointia.
Oksettavaa huumeidenkäytön glorifointia, sais mennä boikottiin nuo festarit.
Kommentit (2)
Hiisausfestareille menisin mutta eihän sellaisia suomessa ole. Kannabis on niin vähähaittainen päihde että sen pitäisi olla laillista. Huonoa selittelyä tuossa jutussa kun kaikki tietää mihin hiisaaminen liittyy.
Nauratti toi tanssi ja kommentti siitä että kyse on tupakasta eikä kannabiksesta :D
Kuka grindailee tupakanpuruja ja polttaa kaverin kanssa vuorotellen tupakkaa? Ei kukaan.
Kannabis on yleistynyt suomessa räjähdysmäisesti tällä vuosituhannella. Kun olin nuori niin kannabista, tai oikeastaan hasista pyöri vain niissä porukoissa, joissa käytettiin muutakin.
Nyt näyttää siltä, että nuoret on vähentäneet alkoholin kulutusta ja siirtyneet kannabikseen.
Suunta on hyvä ja oikea.
Kukaan ei pilvessä käyttäydy aggressiivisesti ja muutkin terveydelle haitalliset puolet on minimaaliset alkoholiin verrattuna.
Muualla jo laillistetaan koska tieteellinen näyttö puhuu sen puolesta.
Suomessa menee ehkä 5-10v vielä. Ensin odotetaan että viro laillistaa, sitten kauhistellaan kun nuoret käy virossa polttamassa ja sitä tuodaan suomeen, sitten katsotaan kuinka paljon viro tienaa veroina kannabiksesta. Tämän jälkeen se laillistetaan, mutta liian myöhään siihen että kannabiksesta saisi hyvää bisnestä aikaiseksi.