Mikä saa naiset ilkeilemään
Pahoittelen otsikon yleistystä, mutta olen kohdannut huomattavissa määrin vihamielisyyttä kanssanaisten taholta, jos edes mainitsen parisuhde toiveet. Olen ollut sinkkuna vuosia, joten en ole epätoivoinen siinä mielessä, että kuka tahansa "kelpaisi". Lisäksi asetelma on vähintäänkin se, että joissakin tapauksissa asia esitetään minulle siinä valossa, että miksi ihmeessä haikailisin mieskumppania, kun naisellakin voi olla samat oinaisuudet, piirteet ja harrastukset. Missä kohtaa on syntynyt kuvitelma, että pelkästään piirteisiin ja oinaisuuksiin rakastutaan saatika ettei rakastetun sukupuolella olisi väliä? Eihän tässä ole kyse miehet vastaan naiset asetelmasta tai kilpailemisesta.
Kommentit (8)
Seksin puute aiheuttaa naisissa ärtymystä.
No kuulostaa siltä että kaikki olettaa sinun olevan kaapissa oleva lesbo ja yrittävät auttaa sinua kaapista ulos. Ei kuulosta ilkeilyltä.
Luultavasti en ymmärrä tekstiä oikein. Siis naisena isket naisheteroita jotka ahdistuvat siitä? Vai siis haluaisit puhua parisuhteen hausta tai sen puutteesta heidän kanssaan? Vai olet mies ja naiset eivät puhu?
Nainen on automaattisesti se seksuaalisempi sukupuoli.
Mutta!
Jos siltikin on vaikeuksia saada seksiä miehiltä niin...kyllähän on vähän kuin bottaisi pelissä ja silti häviää.
Vierailija kirjoitti:
No kuulostaa siltä että kaikki olettaa sinun olevan kaapissa oleva lesbo ja yrittävät auttaa sinua kaapista ulos. Ei kuulosta ilkeilyltä.
No olen hetero, koka ei kaipaa kuvitellusta kaapista ulos auttamista.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti en ymmärrä tekstiä oikein. Siis naisena isket naisheteroita jotka ahdistuvat siitä? Vai siis haluaisit puhua parisuhteen hausta tai sen puutteesta heidän kanssaan? Vai olet mies ja naiset eivät puhu?
Ei vaan heteronaisena minulle yritetään vakuuttaa, että suhde naisen kanssa olisi parempi vaihtoehto, kuin suhde miehen kanssa.
En ymmärrä, ehkä ympärilläsi on jollain tietyllä tapaa maailmaa katsovia