En jaksa enää kiusaamista
En tiedä onko hyvä paikka kirjoitella tänne tää mutta en keksiny parempaa:(
eli mua on kiuasattu 4 luokasta asti hevosista. Eli siitä asti kun saavuin nykyiseen kouluun.
(Menossa 7lk syksyllä)
kiusaaminen on ollut tähän asti pelkkiä raastavia luokkni pojilta sanoja kuten: Ei saa leikkiä ruoalla, hirtä hevoses, eihän se oo muutaku istumista, ei se ole harrastus vaa ruoan pilaamista.
Nyt tullut mukaan koulumatkalla lumipallojen heittely niskaan, "Mee hevonperseeseen ei tää oo mikää ravirata", hepotauti(vältellään mahdollisemman kauas) ja mukaan astunut siurin osa luokkani tytöistä jotka ovat alkaneet vältellä viereeni istumista!
Kaikesta kerrottu opettajalle/nähnyt. Ei ole ottanut tosissaan.
Voisin olla vaikka kaikkien ystävä jos vain antaisivat tilaisuuden! Pelkään mennä ylä kouluun koska jos ystäväni joutuvat eri luokalle ja saan huonon maineen vain harrastukseni takia! Pari ystävää on joita kiustataan, koska olen heidän ystävä. En jaksa enään tätä D:
Kommentit (20)
Ei se kiusaaminen hevosista johdu...
Voisitko kertoa toiselle opettajalle? Tai vanhemmillesi ja he voisivat ottaa yhteyttä kiusaajien vanhempiin? Se olisi rohkea teko! Olet arvokas ihminen <3
12-vuotias ja lainausmerkit. En usko.
Koulukuraattori osaisi auttaa, onko teillä sellainen?
Tsemppiä. Ja muista, että vika ei ole sinussa vaan kiusaajissa.
Hevonen on viisaampi ja kekseliäämpi kuin ihminen, mutta ihminen on tehokkaampi, hevonen antaa inspiraation ihmisen tehokkuuteen puhtaudella ja määrätietoisuudella sivilisaatiomme tasapainoon ja tasa-arvoon. Hevone ja ihminen käveli, kävelee ja tulee kävelemään vierekkäin kaikki maapallomme sivilisaatiot ikuusuudesta ikuisesti.
Nyt valehdellaan että kuningatar on kuollut mutta se ei ole I.E. De Facto.
Elizabeth2:n palvelija kysyi Elizabetilta että oletko tai miksi olet sekaantunut hevosiin ja Elizabeth hermostui tästä palvelijan kysymyksestä niin paljon että hän otti hätävara kookosöljyn ja muuttui läpinäkymättömäksi jotta hän saisi anteeksi kullannupulta siitä että Elizabeth2 on sekaantunut hevosiin.
Jos elizabeth2 olisi oikeasti kuollut niin valtakunnan media olisi pistänyt uutisotsikkoin isoilla kirjaimilla ensimmäisenä LONDON BRIDGE IS FALLEN, näin ei uutisoitu joten Kuningatar elää.
Olen BlackRock varainhoitoyhtiön luottopoika ja minulla on BlackRock varainhoitoyhtiön työkalu joka on pieni kivi joka on muodostunut oliiviöljystä, siihen on muodostunut nyt vähän jalohopeaa, me emme halua muutoksia tai vaihteluja kivillemme, meillä on pahoja henggettömiä mielipidetuomareita henggellisyydessä tekopyhästi, pelastakaa hevonen
Englannin Kruunu kirjoitti:
Hevonen on viisaampi ja kekseliäämpi kuin ihminen, mutta ihminen on tehokkaampi, hevonen antaa inspiraation ihmisen tehokkuuteen puhtaudella ja määrätietoisuudella sivilisaatiomme tasapainoon ja tasa-arvoon. Hevone ja ihminen käveli, kävelee ja tulee kävelemään vierekkäin kaikki maapallomme sivilisaatiot ikuusuudesta ikuisesti.
Nyt valehdellaan että kuningatar on kuollut mutta se ei ole I.E. De Facto.
Elizabeth2:n palvelija kysyi Elizabetilta että oletko tai miksi olet sekaantunut hevosiin ja Elizabeth hermostui tästä palvelijan kysymyksestä niin paljon että hän otti hätävara kookosöljyn ja muuttui läpinäkymättömäksi jotta hän saisi anteeksi kullannupulta siitä että Elizabeth2 on sekaantunut hevosiin.
Jos elizabeth2 olisi oikeasti kuollut niin valtakunnan media olisi pistänyt uutisotsikkoin isoilla kirjaimilla ensimmäisenä LONDON BRIDGE IS FALLEN, näin ei uutisoitu joten Kuningatar elää.Olen BlackRock varainhoitoyhtiön luottopoika ja minulla on BlackRock varainhoitoyhtiön työkalu joka on pieni kivi joka on muodostunut oliiviöljystä, siihen on muodostunut nyt vähän jalohopeaa, me emme halua muutoksia tai vaihteluja kivillemme, meillä on pahoja henggettömiä mielipidetuomareita henggellisyydessä tekopyhästi, pelastakaa hevonen
Kivellemme*
Ps. Voit kysyä kiusaajapojilta että haluaako ne olla kuin Elizabeth2 joka kiusaa hevosia rakastavia.
Älä usko jos et usko. Lempi aineeni on äikkä ja käsityö.
Muuten en tiedä näkyykö kenelle vastaan mutta nooooh. Vanhemmat eivät ota yhteyttä mutta ovat huolissaan.(toisinaan ainakin) muita opettajille ole kertonut. Mutta ovat nähneet tilanteita. Jotkut ottavat tosissaan toiset taas eivät
En tiedä onko meillä koulukuraattoria. Voisi ottaa selvää
Minäkin olin heppatyttö ja sain kuulla samat huutelut. Ainut vaan, että en välittänyt. Olin onnellinen tallilla ja koulussa oli pakko käydä. Kiusaajia ruokkii se, että reagoit. Kun menet sinne seiskalle, niin yritä ottaa uusi asenne elämääsi. Jos joku lapsellinen huutelee, että ruoalla ei saa leikkiä, niin älä ole kuulevinasikaan. Ole silleen, että mitä sitten. Tai ratsastus on vain istumista, tiedät itse ettei ole joten mitä väliä jonkun räkänokan mielipiteellä.
Kiusaajat kiusaa sellaisia, joista saavat reaktion irti. Ole ylpeästi heppatyttö.
Ja jos haluat välttää huomiota niin älä puhu pelkästään hevosista, se ärsyttää niitä, joita aihe ei kiinnosta.
Lumipallojen heittely ja välttely on kiusaamista ja sille pitää laittaa stoppi. Puhu siitä kuraattorille.
lumipallojen heittely niskaan on väärin (tietysti myös kaikki muu tuo kiusaaminen). Puhu lumipallojen heittelystä vanhemmillesi. Viekää kouluun sellainen viesti, että jos koulu ei tee mitään, niin menette poliisille tekemään lumipallojen heittelystä rikosilmoituksen.
Ehkä voit helpottaa omaa oloasi ajattelemalla, että kaikki nuo väitteet esimerkikesiharrastuksestasi tulee sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät selvästikään tiedä miten kovaa kuntoa hevosella ratsastaminen vaatii. Ehkä joku heistä on myös kateellinen, koska ratsastus on kallis harrastus. He siis puhuvat vain tietämättömyydestään käsin.
Voithan seuraavan kerran sanoa heille että "menkääpä kokeilemaan", kun he huutelevat ettei hevosella ratsastaminen vaadi mitään.
Mutta puhu vanehmmillesi. Ei sinun tarvitse kestää tuollaista ja etenkin sen lumpipallojen heittelyn on loputtava heti. Se on vaarallistakin.
Ei hevos harrastuksessa ole oikeasti mitään vikaa. Vika on enemmänkin niiden korvien välissä jotka alkaa kiusaamaan asiasta. Se on sinun harrastuksesi. Älä anna muiden haukkumisten tai sanomisien vaikuttaa. Jatkat vain samaan malliin kuin ennenkin.
Pystyisitkö muodostamaan ystävien kanssa porukan ja pitämään heidän kanssa yhtäköyttä? Samalla voi olla helpompaa jättää kiusaajat omaan arvoon.
Pysy kuitenkin lujana ja pidä kiinni hyvistä asioista elämässä, sanoi kuka mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kiusaaminen hevosista johdu...
Ei niin, vaan kiusaajasta itsestään.
Kaikkea olen kokeillut. Seuraavalla kerralla saavat kuulla suorat sanat. Hevsosista en paljoa koulussa puhu. Kaverit joita kiusataan kanssa väistävät suurimmaksi osaksi. Oma luonteeni on hidas mutta sitten kun jokin asia ärsyttää niin sen kanssa hoitelen, kuhan siihen saan rohkeutta. Kiitos kaikille jospa saan tämän vähenemään! Sillä muutama lopetti jo parin sanan kuultuaan.
Lumipalloista puhuva vierailia. Saa nähädä lopettavatko ensi viikolla. Perjantaina opettaja piti kiusaajille semmosen ripityksen että hu hu!
Olen pahoillani, että olet joutunut kiusatuksi😔 oletko kertonut vanhemmillesi? Heidän tulisi ottaa yhteyttä kouluun ja kiusaajien vanhempiin. Tuo on saatava loppumaan. Itse olin myös 5-9 luokat kiusattu, joten ymmärrän tuskasi. Muista, että olet arvokas ja juuri hyvä tuollaisena kuin olet!
Hevoset on kivoimpii kamuja. Kiusaajista ei oo sun kamuiks!!