Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jopa olemus ärsyttää miehessä

Ero vai?
06.02.2023 |

Siis oikeesti, mä oon tilanteessa missä ärsyttää miehessäni jopa kävelytyyli! kuorsaus, olemus, kaikki!! mikroon kun laittaa ruokaa niin jää rasvaset käden jäljet ja joudun juosta ku koira sen perässä siivoamassa jälkiä. Miten mä saan itseni lopettamaan tämmösen? Oon varmaan tulossa hulluks eikä tässä auta enää kun ero!!

Ihan kuin olisi kolmas lapsi tossa.. Onko muita?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia naisille tuntea noin, kun suhde on kestänyt jo pitkään.

Vierailija
2/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali nainen. Neuroottinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ärsyttää kaikki.

Vierailija
4/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selventäkää nyt edes hieman, meneekö tämä ohi joskus?

Vierailija
5/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko löytänyt mieleisesi miehen vai tyytynyt potentiaaliseen koulutusprojektiin?

Vierailija
6/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei mennyt ohi. 9v. ja loppu. Partakarvat lavuaarissa, hiksisä vaatteita vaatehuoneessa. Lmisine kenkineen sisälle ym. Sitten suu auki syödessä puhuminen, piereskely missä sattuu. En jaksa enempää.. Niistä vain tuli vuosien saatossa niin hirveä olo, että en voi kärsiä loppuelämääni.

Vierailija
7/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn. kirjoitti:

Oletko löytänyt mieleisesi miehen vai tyytynyt potentiaaliseen koulutusprojektiin?

Niin, hyvä kysymys. Nämä neuroottiset oireeni vaan voimistuvat päivä päivältä enemmän. Koulutusprojektilta tämä enemmän jo tuntuu. Mietin vain, että olenko ainoa ketä nillittää tämmösistä? Pitäiskö mun vaan antaa esim. Niiden sormen jälkien olla siinä ja pyyhkiä ne myöhemmin hiljaisuudessa? Ei, en pysty. Tuo on vain esimerkki, mikä tuli ekana mieleen.

Vierailija
8/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko orgasmeja hänen kanssaan? Se voi olla syy inhoon, jos seksuaalinen yhteys on katkennut.

Vierailija
9/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei mennyt ohi. 9v. ja loppu. Partakarvat lavuaarissa, hiksisä vaatteita vaatehuoneessa. Lmisine kenkineen sisälle ym. Sitten suu auki syödessä puhuminen, piereskely missä sattuu. En jaksa enempää.. Niistä vain tuli vuosien saatossa niin hirveä olo, että en voi kärsiä loppuelämääni.

Heh, kuulostaapa tutulta. Just tommosta et jos asuis yksin niin en uskalla edes kuvitella miltä tuommoisen asunto näyttäisi. Ehkä säälin enemmänkin.

Vierailija
10/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko orgasmeja hänen kanssaan? Se voi olla syy inhoon, jos seksuaalinen yhteys on katkennut.

Seksiä ei ole ollut yli vuoteen eikä edes rehellisesti tee mieli.

Vierailija
11/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on se yks jätkä Latelasta, Huttusen Laurin veli.

Vierailija
12/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Huttuset ei nyt kiinnosta

Vierailija
13/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toimi jos kaikki ärsyttää suunnattomasti. Ehkä tuli väärä valinta. Mies ja sä löydätte vielä jonkun toisen tai uutta elämää. Tai sitten pitää olla omat asunnot erikseen. En usko että olet ns. turhasta ärsyyntyjä, niitäkin on olemassa, vaikka mistä sitä tietää. 

Vierailija
14/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!! Ota turkkilainen mies.

Vierailija
15/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se toimi jos kaikki ärsyttää suunnattomasti. Ehkä tuli väärä valinta. Mies ja sä löydätte vielä jonkun toisen tai uutta elämää. Tai sitten pitää olla omat asunnot erikseen. En usko että olet ns. turhasta ärsyyntyjä, niitäkin on olemassa, vaikka mistä sitä tietää. 

Niin, voisi aloittaa jo ihan noista omista asunnoista. Olisin kyllä valmis eroonkin, luultavasti hänkin!

Vierailija
16/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se inhon kierre kun kasvaa ihan överiksi, ja kasvaa päivä päivältä sellaisiin säfäreihin. että on pakko mennä mesää huutamaan... Huohh... ja sitten vaan pikkuhiljaa pakkaamaan tavaroita.... Aaaahh. pöly laskeutuu..

Vierailija
17/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Inho, huono ja kireä ilmapiiri välittyy kaikkiin

Vierailija
18/18 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noita miehiä vaivaa. tuhotaan ja roskataan. Vaatteissa likaa. Sohvan kankaat tuhoutuu. Matot pilaantuu. Lavuaariin kerääntyy karvaa. Jääkaapin ovet ja mikrot liassa. Ei jakseta tehdä mitään. Vahingossakaan ei mitään siivota. Liian myöhä liian neuroottista annetaan pinttyä kunnes ei enää puhtaaksi saa. Täytyisi jo seinät maalata jos puhtaiksi haluaisi. Nainen on neuroottinen. Eikä nainenkaan saisi siivota vaan pitäisi elää inhottavassa liassa. Naista haukutaan että tekee liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi