Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmeno vai vieläköhän tässä on toivoa?

Vierailija
19.11.2006 |

Teon plustestin kp 27, olin aivan varma raskaudesta koska kyseessä on jo kolmas ja kaikki oireet täsmäsivät, ja selkeä plussahan sieltä tulikin. Tänä aamuna kp 31 alkoi verenvuoto, ei ihan normaalia menkkavuotoa kuitenkaan mutta ihan selkeää verenvuotoa kuitenkin. Mietin tässä nyt, että onkohan tämä nyt sitten keskenmenon alku vai vieläkö tässä voisi olla toivoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee pelkkää verta, toivoa on vielä

Vierailija
2/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niukemmat kuin normaalimenkat mulla siis. Onko verenvuoto tavallista alkuraskaudessa? Ainahan sitä kuulee ns. valemenkoista, mutta enpä ole oikeasti törmännyt kehenkään jolla sellaiset olisi ollut. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

verta yhtenä päivänä. Sohvalla makoilin melkein koko päivän, mutta kun menin veskiin, kuulu lorinaa, kun valu verta pyttyyn. Heitin jo toivoni ja lähdin päivystykseen selvittelemään onko tarvis kaapia tms, mutta sielläpä pieni pysyikin sitkeästi kiinni. Ja terve lapsi tuli.

Toi tilanne on kyllä ihan kidutusta, mutta kyllä se ainaskin viikon sisään selviää. Tsemppiä sulle!!!

Vierailija
4/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta vielä, että mulla on pitkänmatkalainen kaveri kylässä tämän viikonlopun, enkä ole tietenkään näin aikaisessa vaiheessa viitsinyt sanoa mitään plussatestistä, enkä tietenkään verenvuodostakaan tänään. Pakko leikkiä siis hyvää emäntääkin tässä vielä, sanoin vain että on vähän flunssainen olo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi