Montako Janne-nimistä ihmistä tunnet?
Kommentit (21)
Mä tunnen monta, kivoja. Yksi ylitse muiden, oma.
Montakin norjalaista mitä lie transjanneja?
Tunnen yhden ja tiedän muutaman. Tuntemani on erittäin mukava, muista en osaa sanoa.
Suomessa tämän nimen on saanut vähän yli 32000 henkilöä.
Kaksi ja pidän kyllä kummastakin. Toinen on hiljainen ja ujo ollut koko elämänsä, toinen on tätini mies.
3. Perheessä, suvussa ja ystävä. Ikähaarukka 35-55
Yhden tunnen. On mun entisen kaverin ex-mies. Tai no, en kai tunne, kerran nähnyt, kun kävivät kylässä.
Yhden tunsin lapsena ja oli ylimielinen, mutta ihan ok tyyppi.
6, yksi heistä on k.pää, muut oikein mukavia ihmisiä. Erikoinen kysymys
Kaksi, ihan tavallisia kummatkin.
En enää ketään, koulus oli ainakin yks, oli ok.
Kolme. Kaikki mukavia, yks vähän omalaatuinen.
Kaksi Jannea ja molemmat tosi pervoja. Hyi, kiertäisin nämä kaksi tyyppiä kaukaa...
Kaksi, toinen on serkkuni, ihan mukava, tosin en ole nähnyt vuosiin. Toinen oli luokallani yläasteella, jo silloin itseään täynnä.
Yhden taidan tuntea tai noh, en varmaan tunnistaisi, jos ilmestyi kadulla vastaan. Yläasteella samalla luokalla oli yksi Janne, joka oli täysi hulttio ja ilmestyi kerran kännissäkin kouluun. En tainnut sanoa kun ehkä viisi sanaa tuolle koko yläasteen aikana. Taisi lopettaa koulun peruskouluun, enkä ole tuota yläasteen päättymisen jälkeen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tämän nimen on saanut vähän yli 32000 henkilöä.
n. 30-50 vuotiaita.
Koulussa oli Ihan ok Jannet, toinen varmaan fiksukin. Toisessa koulussa oli pahis Janne joka haukkui kun olin teini, oli aika uhkaava, kukaan ei uskaltanut sanoa sille takas.