Rakenna elämäsi sulle hyväksi. Ei sellaiseksi kuin muut sanoo ja painostaa.
Itse jokainen parhaiten tietää mikä on hyvä. Tosin lain puitteissa ja muita satuttamatta. Satuttajiin/kiusaajiin päin taas ei kannata edes katsoa😂
Kommentit (12)
Kyllä. Jokainen tietä parhaiten omalle kohdalleen. Ei suvun perinteiden tai ystävien valintojen perusteella, vaan sillä minkä kokee mielekkääksi. Myös sen keiden seurassa viihtyy ja ketkä inspiroivat.
Hyvä elämä olisi aika helppo saavuttaa. Tarvisi vain kasvattaa muutamaa kasvia. Ärsyttää ihan hell paljon kun se ei ole sallittua. Pakko se on alkaa rikkomaan tuota typerää lakia.
Minä rakensin jo. Tiputtauduin oravanpyörästä pois ja se oli paras päätös ikinä.
Ei, en olr sossun pummi. Käyn töissä n.3kk vuodessa ja katan sillä kaikki menoni.
Näin olen tehnyt. Nuorena en edes tiennyt tai tiedostanut, että osa ihmisistä ei elä oman näköistään elämää. Niinpä muita vaihtoehtoja ei edes ollut. Nyt olen yli kuusikymppinen ja tyytyväinen valintoihini vastoinkäymisistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Minä rakensin jo. Tiputtauduin oravanpyörästä pois ja se oli paras päätös ikinä.
Ei, en olr sossun pummi. Käyn töissä n.3kk vuodessa ja katan sillä kaikki menoni.
Mikäs se työnantaja on jolle on ok tehdä 3kk vuodessa?
Sitä tässä yritän. Haastetta riittää, kun on pienestä pitäen manipuloitu ja peloteltu muiden miellyttäjäksi. Melko pitkällä kyllä olen jo prosessissa, enää en tee mitään, mitä joku elämääni kutsumatta nokkansa tunkeva yrittää sanella. Pitää vielä jotenkin luoda yhteys siihen, mitä todella itse haluan. Siinä on tyhjä kohta, kun mitään omia haluja ja toiveita ei saanut olla.
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä yritän. Haastetta riittää, kun on pienestä pitäen manipuloitu ja peloteltu muiden miellyttäjäksi. Melko pitkällä kyllä olen jo prosessissa, enää en tee mitään, mitä joku elämääni kutsumatta nokkansa tunkeva yrittää sanella. Pitää vielä jotenkin luoda yhteys siihen, mitä todella itse haluan. Siinä on tyhjä kohta, kun mitään omia haluja ja toiveita ei saanut olla.
Mitä haluja ja toiveita sinulla nyt on? Sen, kun kerrot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluja ja toiveita sinulla nyt on? Sen, kun kerrot?
Juurihan kirjoitin, ettei ole yhteyttä omiin haluihin ja toiveisiin. Tiedän lähinnä, mitä en halua.
Kyllä. Yritetään koko ajan. Ikää on jo 37, mutta vanhemmat yrittävät vieläkin painostaa ja määrätä suunnan elämään. Joka kerta kun kuuntelen heitä, niin metsään menee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Yritetään koko ajan. Ikää on jo 37, mutta vanhemmat yrittävät vieläkin painostaa ja määrätä suunnan elämään. Joka kerta kun kuuntelen heitä, niin metsään menee.
Älä kuuntele heitä enää. Kyllä sinäkin olet ansainnut olla onnellinen ja elää sellaista elämää kun tahdot.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, valitettavasti
Vaikea rakentaa kun rakennuspalikat on mitä on annettu. Nelikulmaista palikkaa pyöreään reikään.