Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin dödöt huonontuneet .( hajut ovat vastenmielisiä ja pakkaukset tylsiä. Poissa on esim. suihkutettava jossa pinkki naisen kuva

Vierailija
04.02.2023 |

Ärsyttää hakea ruuat sieltä ja dödö muualta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hAHA. jUUTTUUKO uudet mallit peräaukkoosi

Vierailija
2/8 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman, kaikki on ankean harmaata ja oli vaikea erottaa onko miesten vai naisten dödö.Myös haju oli kummallisen sukupuolineutraali, mieto ja mitäänsanomaton. Ehkä mummot tykkää mutta mä ostan dödöni kyllä  nykyään muualta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajut? Kuka käyttää hajustettua, hajusteeton on ainoa oikea.

Vierailija
4/8 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä viha kampanja Lidiä kohtaan?Paljon hajuihin vaikutaa oman ihosii HP-arvot. Eli eri tuoksut hajuvesiä myöten tuoksuu erinlailla ja vaikutaa eri ihmisiin,kuin haiju aistisi.Yhdelle Hyvä Toiselle Huono.Itse käytän Niveä dödöt. Läheiseni Dove. Jne.Mutoin kaikki tuoteeme ovat hajustettomia millä keho pestään,rasvataan tai pyyki. Onkin kamala koktaili,kun ihmisillä eri hajuiset ihon jäävät rasvat,dödöt ja huhteluaineet. Päälle sitten hajuvedet naisilla ja miehillä partavedet. Haisevat kuin kissan kusi! Jos viellä savukkeita poltavat ja juovat? Haju heillä kuin kuolut raato eli mätä liha tai kanamuna.

Vierailija
5/8 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mihin ovat hävinneet stickit? Dovella oli hyvän tuoksuisia stickejä jotka pitivät hienhajun pois, nyt ei ole kuin rolloneita ja ne eivät kuivu minun kainaloissani, jäävät kostean tahmaisiksi.

Vierailija
6/8 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiallisen tuoksuinen antiperspirantti.

Vierailija
7/8 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä viha kampanja Lidiä kohtaan?Paljon hajuihin vaikutaa oman ihosii HP-arvot. Eli eri tuoksut hajuvesiä myöten tuoksuu erinlailla ja vaikutaa eri ihmisiin,kuin haiju aistisi.Yhdelle Hyvä Toiselle Huono.Itse käytän Niveä dödöt. Läheiseni Dove. Jne.Mutoin kaikki tuoteeme ovat hajustettomia millä keho pestään,rasvataan tai pyyki. Onkin kamala koktaili,kun ihmisillä eri hajuiset ihon jäävät rasvat,dödöt ja huhteluaineet. Päälle sitten hajuvedet naisilla ja miehillä partavedet. Haisevat kuin kissan kusi! Jos viellä savukkeita poltavat ja juovat? Haju heillä kuin kuolut raato eli mätä liha tai kanamuna.

Ei täällä mitään Lidli vihaa ole. Opettele lukemaan....ja myös kirjoittamaan. Tuosta sinun sotkustasi ei meinaa saada mitään tolkkua.

Vierailija
8/8 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin sieltä deodorantin tyttärelle ja alkoi huutaa että tää poikien! Kävin myöhemmin tarkistamassa mutta naisten se oli.

Ei tyttö tykännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi