Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdeongelma, antakaas vinkkejä

Vierailija
04.02.2023 |

Taustalla n.15v parisuhde pari murrosikäistä lasta, ollaan noin 40-v. Ongelmana ja tää tuntuu niin pahalta, on se ettei kumpikaan tunnu tekevän aloitetta seksiin. Mun aloite, jota käytän on suora ja sanallinen: harrastetaan seksiä. Mies toki tähän suostuu, mutta harvemmin hän ei ymmärrä mitään hienoja vihjailuja mun puolelta (esim. Läheisyys) eikä siis itse tee yleensä aloitetta (kysyttäessä asiaa saan vastauksen, että hän tekee sen aina). Ainut millä tavalla vihjailee tarpeistaa, on koskettaminen esim rintoihin, pyllylle tms, joita itse en koe aloitteena itse seksiin. Molemmat siis kokee olevansa aloitteellisia liikaa omalta puoleltaan mutta silti emme koe, että saisimme riittävästi aloitteita seksiin toisiltamme. Seksittömyys (huom. Seksiä on viikossa yleensä 1-2 kertaa) aiheuttaa miehelle turhautumista, joka vaikuttaa ja on välinpitämättömyyttä ja huomiotta jättmistä sekä puhumattomuutta ja se tuntuu niin pahalta. Toisaalta hän tekee itsestään luontaantyötäävän eikä houkuttele seksiin tai läheisyyteen. Yleensä ainut jolla tilanteen saa ratkaistua on tekemällä ns. Kauppaa seksillä. puhuminen ei auta, terapiaan mies ei suostu ja molemmat kärsimme.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää muitakin harrastuksia. Kunnon hikiliikuntaa muutaman kerran viikossa niin ei tarvi olla kotona kiukuttelemassa seksin puutteesta.

Vierailija
2/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi seksiä seksiä. Lopettakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma paitsi että kertoja tulee juuri ja juuri yksi vkossa. Huomaan tämän vaikuttavan unen laatuun, mielialaan, yleiseen innostukseen elämästä. Ja se mikä ihmetyttää, niin viime aikoina se on ollut todella nautinnollista. Masentavaa että tällaista joutuu murehtimaan kun tässä on paljon ikävämpiäkin asioita meillä murehdittavana.

Vierailija
4/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni olisi tosi tyytyväinen tuohon määrään. Itse olen etäsuhteessa, jossa näemme 2 - 3 krt/kk. Seksiä tulee keskimäärin varmaan 1 krt/vko. Olisipa kyllä kivaa vaihtelua, jos jotkin muutkin asiat olisivat arvokkaita kuin seksi.

Vierailija
5/5 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 15v yhteiselon jälkeen jaksaa vielä innostua 1-2 krt viikossa toistensa vanhoista vehkeistä, niin teillähän menee hyvin.