Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kiihottunut?

Vierailija
03.02.2023 |

Onko just nyt kulli kovana tai pillu märkänä?

Oletko kiihottunut?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se oikeastaan sinulle kuuluu?? Et tee todellakaan mitään silläkään tiedolla!

Vierailija
2/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiihoittunut, koska sovimme että illalla naidaan oikein pitkän kaavan mukaan ja mies tietysti vähän hieroi alapäästä ja on nipistellyt takapuolesta koko aamupäivän. Hän kyllä pitää minut "lämpimänä" koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kovaa kullia, koska sellainen tuolta lahkeesta tällä hetkellä löytyy.

Vierailija
4/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä oli kuumaa settiä ennen miehen työvuoroa. Itse en ehtinyt tulla (koska piti päästää mies töihin ja hommat jäi kesken mun osalta), kävin kyllä lähellä. Pillu märkänä siitä saakka, tänään mies hoitelee mut kunnolla kun pääsee kotiin.

Vierailija
5/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissapäivänä oli kuumaa settiä ennen miehen työvuoroa. Itse en ehtinyt tulla (koska piti päästää mies töihin ja hommat jäi kesken mun osalta), kävin kyllä lähellä. Pillu märkänä siitä saakka, tänään mies hoitelee mut kunnolla kun pääsee kotiin.

Ei se pääse kotiin, kun se runkkaili julkisella paikalla. Mene naapurin Pertille, jos se suostuis panemaan sinua. Mene nopeasti ettei se ole liian jurrissa, kun on lauantai!

Vierailija
6/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei yllätä yhtään, että äänestyksen mukaan kuivat pillut ovat vähemmistössä tällä palstalla!

Vierailija
7/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu tunti sitten tuli oikein kunnollinen spontaani seisokki ja sitä myöden kiihottuminen. Pallitkin vetäytyivät tiukasti yhteen. Aivan parasta jos tuossa tilanteessa saa seksiä. Mutta omaan käteen oli taas tyytyminen. M41

Vierailija
8/13 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mirri on märkä jo valmiiksi sitä ei saa päästää uida narauttamaan.

Vierailija
9/13 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä se oikeastaan sinulle kuuluu?? Et tee todellakaan mitään silläkään tiedolla!

Miksi sitten luet tätä seksikeskustelua? Jokainen kertoo täällä sen mitä haluaa. Mutta ihan yhtä vähän kuuluu täällä muutkaan gallupit kellekkään. Joten turha vastailla mihinkään jos koet ettet halua edes anonyymisti jakaa tätä tietoa.

Täällä kyllä kuuluu toisinaan naapurin voihkinta tai kiljuminen, rytmikäs kolina...

Vierailija
10/13 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpero on verestä märkä.

Vierailija
11/13 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimpero on verestä märkä.

Vierailija
12/13 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu tunti sitten tuli oikein kunnollinen spontaani seisokki ja sitä myöden kiihottuminen. Pallitkin vetäytyivät tiukasti yhteen. Aivan parasta jos tuossa tilanteessa saa seksiä. Mutta omaan käteen oli taas tyytyminen. M41

Kerro lisää kasseistasi.

Vierailija
13/13 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sama mutta tilanne on edelleen päällä. Sängyllä tässä makoilen. Saisipa naisen 69.iin päälleni.. M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan