Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla teiniä, joka ei käy missään iltamenoissa?

Vierailija
03.02.2023 |

Mukavahan se on, ettei tarvitse olla huolissaan, ettei ole huonoilla teillä, mutta kyllä itse jo tuossa iässä vietin viikonloppuiltoja pois kotoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona viihtyvät molemmat. Ei tuolla kylmässä ja märässä kukaan viitsi olla. Dataavat kotona mieluummin.

Vierailija
2/8 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on. Jopa kaksi. Harrastavat kilpaurheilua molemmat ja treenaavat melkein joka ilta. Ovat sitten mielellään rauhassa kotona jos voivat.

En pidä outona. Itse olen aina vihannut sosiaalisia tapahtumia. Kävin siksi myös itse vain treeneissä ja jos pystyin jäämään kotiin, pelasin isän kanssa korttia tai lautapelejä. En todellakaan halunnut hillua missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kumpikin vähän turhan arka ja aloitekyvytön lähtemään kavereiden kanssa minnekään jos ei joku pyytämällä pyydä mukaan :( Toivon niin että löytäisivät edes muutaman ystävän

Vierailija
4/8 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeneissä tai kotona. Tosiaan jos pyytämällä pyydetään, harvakseltaan käy kavereilla. On jo täysi-ikäinen, mutta tietääkseni ei ole käynyt baareissa tms. Kotibileitä kai pitävät keskenään pienellä porukalla.

Vierailija
5/8 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi teinipoikaa on jotka viihtyy kotona.

Toinen on 18 ja toinen 15.

Salilla käyvät monta kertaa viikossa ja siellä tapaavat kavereita. Muuten pääosin kotona. Myöhäiset illat ja yöt ovat aina kotona.

Itse menin tuossa iässä kuin viitamaan piru ja olen vaan tyytyväinen ettei tarvitse murehtia kuten äitini on aikanaan joutunut.

Vierailija
6/8 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on rakas lapsi muuttunut. Sosiaalista elämää on myös sen näyttöpäätteen takana. Meidän nuoret pelaa esim brittien kanssa ja viime vuona käytiinkin heitä tapaamassa ja tänä vuonna he tulee käymään Suomessa. Toki heillä on muutakin elämää kuin pelimaailma. Esim säbätreenit loppuu pe iltana klo 21:00. Ja huomenna on taas pelipäivä.

Vierailija
7/8 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse sellainen. Ihan koulutettu, kokopäivätyössä ja pitkässä parisuhteessa oleva minusta tuli vetäytyvästä persoonastani huolimatta.

Vierailija
8/8 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä treenasi monta kertaa viikossa ja luki. Nyt kun opiskelee, tuntuu että kolme kertaa viikossa on jotain ihme bileitä. Missä vaiheessa sitä opiskellaan?