Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän kerrostalon ulko-oveen on tullut joku koodilukko. Mitä varten se on?

Vierailija
03.02.2023 |

Olen ihan sivuuttanut tämän tai ainakaan taloyhtiöltä ei ole tullut mitään tietoa. Tämäntapainen siis

https://www.iloq.com/wp-content/uploads/2021/08/iloq_office-room_v3-edi…

Pääseekö tällä siis avaimella sisään,ei tarvii enää työntää lukkoon avainta edes?
Mitään koodeja meille ei ole annettu, ulko-ovi on aina vaan lukossa. Onko mahdollista saada joku koodi,tuohon jonka voisi kertoa jos tilaa esim pizzaa kotiin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä taloyhtiöltä/vuokranantajalta että miksi siinä sellainen on.

Vierailija
2/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotihoitoa varten niitä ainakin on asennettu, oon ollut mukana projektissa jossa niitä asennettiin.

Vierailija
4/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi

Vierailija
5/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos siihen osuu jokin kova huonekalu? Voiko lapset työntää kielen siihen, sähköisku?

Vierailija
6/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kotihoitoa varten niitä ainakin on asennettu, oon ollut mukana projektissa jossa niitä asennettiin.

Asiakas vankina? Miksi joku haluaisi kotihoidon jos on vankilassa siellä?

Vierailija
7/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäkö kukaan saako tuohon koodia? ärsyttää aina mennä avaan ulko-ovi pizza lähetille.

Vierailija
8/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotihoidon työntekijöiden ei tarvitse enää kantaa mukana isoja avainnippuja vaan pääsevät vaihdettavilla koodeilla sisään asiakkaiden luokse.

Vierailija
9/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se koodi on sitä varten, että sillä avataan alaovi. Taloyhtiön toimistosta sinun pitää kysyä sitä koodia. Taloyhtiön kiinteistöhuollon olisi se koodi pitänyt sinulle toimittaa. Tätä ei ole laitettu yleensä kotihoidon tarpeeksi vaan ihan turvallisuuden vuoksi.

Vierailija
10/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se koodi on sitä varten, että sillä avataan alaovi. Taloyhtiön toimistosta sinun pitää kysyä sitä koodia. Taloyhtiön kiinteistöhuollon olisi se koodi pitänyt sinulle toimittaa. Tätä ei ole laitettu yleensä kotihoidon tarpeeksi vaan ihan turvallisuuden vuoksi.

Aha miksenköhän ole saanut koodia, ei ole tullut kirjettä sähköpostia tai mitään.

Vierailija
11/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotihoidon työntekijöiden ei tarvitse enää kantaa mukana isoja avainnippuja vaan pääsevät vaihdettavilla koodeilla sisään asiakkaiden luokse.

Ei ole kotihoitoa varten koodilukot alaovessa. Kotihoidolla pitää olla asukkaan asunnon oven avain ja yleensä sillä samalla avaimella avataan myös alaovi. Osa asiakkaista voi olla siinä kunnossa, etteivät pääse kotinsa ovea avaamaan.

Vierailija
13/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi aukeaa koodilla ja avaimella, ehkä myös älyavaimella. Taloyhtiö jakaa yleensä koodin huoneistoihin. Monasti ihmiset eivät lue tai ymmärrä viestejä.

Vierailija
14/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovi aukeaa koodilla ja avaimella, ehkä myös älyavaimella. Taloyhtiö jakaa yleensä koodin huoneistoihin. Monasti ihmiset eivät lue tai ymmärrä viestejä.

Miksi en ole saanut koodia?!

Vierailija
15/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kotihoitoa varten koodilukot alaovessa. Kotihoidolla pitää olla asukkaan asunnon oven avain ja yleensä sillä samalla avaimella avataan myös alaovi. Osa asiakkaista voi olla siinä kunnossa, etteivät pääse kotinsa ovea avaamaan.

kehitys kehittyy

https://yle.fi/a/3-9672172

Vierailija
16/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minun pitää pyytää se koodi?

Vierailija
17/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle tulee kaikki taloyhtiön sähköpostit ihan normaalisti, mitään tietoa tuosta lukosta tai koodista en ole saanut.

Vierailija
18/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle tulee kaikki taloyhtiön sähköpostit ihan normaalisti, mitään tietoa tuosta lukosta tai koodista en ole saanut.

Onko se otettu jo käyttöön? Se ei vaikuta avaimen käyttöön mitenkään.

Vierailija
19/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se otettu jo käyttöön? Se ei vaikuta avaimen käyttöön mitenkään.

Kun ei ole tullut mitään tietoa....

Vierailija
20/21 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin asun vuokralla,enkä ole saanut koodia.

No en kyllä tarvitsekaan. Se vain mietityttää,että tietääkö esim poliisi tai palokunta tai ambulanssi sen koodin? Se olisi hyvä homma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän