Mitä puoluetta talousvasemmistolainen konservatiivi voi äänestää?
PS liian paljon Kokoomuksen linjoilla ja sekoilut EU erosta ei innosta. Demarit taas hallituksessa äänesti wokelakien puolesta. Mitä äänestää?
Kommentit (45)
Persuja.
Ei jokaiselle ole omaa puoluetta. Ei mullekaan mutta persut ajaa muutamaa hyvää asiaa ja siksi ääni niille.
Perustakaa uusi puolue Änkyrävasemmistolaiset.
Vierailija kirjoitti:
Persuja.
Ei jokaiselle ole omaa puoluetta. Ei mullekaan mutta persut ajaa muutamaa hyvää asiaa ja siksi ääni niille.
Typerintä mitä voit tehdä, mutta sinulla on täysi oikeus toimia kuten parhaaksi näet.
Joku natsípuolue siihen tarvittaisiin. Vasemmistolaisnationalistiskonservatiivinen. Sellaisia sanotaan nazzeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Joku natsípuolue siihen tarvittaisiin. Vasemmistolaisnationalistiskonservatiivinen. Sellaisia sanotaan nazzeiksi.
Tämä. Kuten olen muutaman kerran tälläkin palstalla sanonut: Kansallissosialidemokraattinen työväenpuolue. Siinä nimikin liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuja.
Ei jokaiselle ole omaa puoluetta. Ei mullekaan mutta persut ajaa muutamaa hyvää asiaa ja siksi ääni niille.Typerintä mitä voit tehdä, mutta sinulla on täysi oikeus toimia kuten parhaaksi näet.
Miten niin?
Joudun joka tapauksessa tekemään puolueen suhteen kompromisseja. Ps on ihan yhtä hyvä valinta kuin mikä tahansa muukin. Voi olla jopa parempi nyt kun demarihallitus on niin surkeasti epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Perusarvoja kannattava on nazzi? Semmoinen Kari Rajamäen linjoilla oleva demaripuolue kelpaisi tai kuten Tanskan demarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusarvoja kannattava on nazzi? Semmoinen Kari Rajamäen linjoilla oleva demaripuolue kelpaisi tai kuten Tanskan demarit.
No jos unohdat rotuopin, niin nasset olivat jotakuinkin noilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
KD tai PS
KD ihan jees mutta ei 4% puolueella ole vaikutusvaltaa.
Joudut tekemään ratkaisun, että mitä asioita pidät tärkeimpinä ja äänestämään sen mukaan. Itse koen, että ns. moraalikysymykset on politiikassa sivuseikkoja, mutta toisenkinlainen mielipide on täysin mahdollinen ja sinun pääsi sisälle ei näe kukaan muu kuin sinä itse.
Jos olisitte vaan suosiolla äänestämättä jos ette kannata nykyhallituspuolueita (kepua lukuunottamatta). Kepulaisetkin voi olla äänestämättä. Ei tässä kaivata mitään sotkijoita eduskuntaan nykyistä hyvää pöhinää sotkemaan.
Tämä on se kuva jonka maanisesti vasemmistoa kannattavat suurimmat mediat meille antaa. Vaihtoehdon nuo leimaa joksikin venäjämieliseksi nzirazistiäärioikeistoökyrikasporukaksi joka olisi tuhonnut maan ja ryöstänyt kaikki verovarat omaan taskuunsa jos olisi ollut sannan ja tyttösten sijaan hallituksessa tämän vaalikauden.
Vasemmistokonservatiiville ei ole puoluetta. Ennen se oli SDP, mutta nykyään ko. puolue on liberaalipuolue.
Äänestämällä voit vaikuttaa! Ääni persussuomalaisille on hyvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Joudut tekemään ratkaisun, että mitä asioita pidät tärkeimpinä ja äänestämään sen mukaan. Itse koen, että ns. moraalikysymykset on politiikassa sivuseikkoja, mutta toisenkinlainen mielipide on täysin mahdollinen ja sinun pääsi sisälle ei näe kukaan muu kuin sinä itse.
Äänestämällä et voi vaikuttaa suomessa. On vain yksi ääni ja ehkä kymmeniä asioita jotka vaatisi korjaamista. Ja sillä yhdelläkään äänellä et saa mitään takeita että äänestämäsi poliitikko/puolue edes yrittäisi tehdä mitään mitä ennen vaaleja on luvannut. Monesti valtaan päässeet hallituspuolueet toimii aivan suoraan kansan halua ja etua vastaan koska joku taho maksaa enemmän erilaisia tukiaisrahoja saadakseen haluamansa asiat lakiin. Kuten vaikka pakkoruotsista nähdään. Tai ay-liikkeen vallasta ilman mitään vastuuta tekemistään päätöksistä, oli ne miten haitallisia maalle tai duunarille tai muille kansalaisille tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestämällä et voi vaikuttaa suomessa. On vain yksi ääni ja ehkä kymmeniä asioita jotka vaatisi korjaamista. Ja sillä yhdelläkään äänellä et saa mitään takeita että äänestämäsi poliitikko/puolue edes yrittäisi tehdä mitään mitä ennen vaaleja on luvannut. Monesti valtaan päässeet hallituspuolueet toimii aivan suoraan kansan halua ja etua vastaan koska joku taho maksaa enemmän erilaisia tukiaisrahoja saadakseen haluamansa asiat lakiin. Kuten vaikka pakkoruotsista nähdään. Tai ay-liikkeen vallasta ilman mitään vastuuta tekemistään päätöksistä, oli ne miten haitallisia maalle tai duunarille tai muille kansalaisille tahansa.
Tosiasia kuitenkin on se, että oli yhden äänen vaikutusvalta miten pieni hyvänsä, niin missään tilanteessa rivikansalaisella ei ole niin paljon vaikutusvaltaa kuin äänestyskopissa.
Suomesta puuttuu konservatiivinen vasemmistopuolue. Intersektionaalinen feminismi on vienyt vasemmistosta kaiken hapen, vain liberaalius sallitaan.
Mullakin on toi ongelma nykyään. Luulen että meitä on aika monta.
Vaalit ovat valintaa ruton ja koleran väliltä.
Jätetty tyhjäksi ruutu.
Sdp, vihr ja vas ajavat kaikki arvoliberaalia vasemmisto/äärivasemmistolaista talouspolitiikkaa.
Ehkä yksittäisiä ehdokkaita löytyy, mutta puoluekuri.
KD on lähimpänä, mutta toi uskonnon ja politiikan sekoitus.
Ei oikein mitään, itsellä sama ongelma.