Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun ystävä pettää....

Vierailija
18.11.2006 |

en tiedä olenko minä nipottaja mutta mutta. Mulle tärkeintä ystävyydessä on luottamus puolin ja toisin. Meillä oli diili kaverini kanssa että miesten kanssa lähdetään pikkujouluviettoon hesaan, hotelliin. Kaikki varattua jne. Työstä vapaata sovittua. Hänelle tulikin joku rahameno ja ilmoitti kun laskun piti maksaa että eivät tulekaan. No, itse olisin siinä tilanteessa (jos en olisi älynnyt laittaa reissurahat sivuun ajoissa koska niitä hänellä oli) vaikka lainannut vanhemmiltani. Mun periaate on se että vaikka miten oltaisi sinne lähdetty, en olisi IKINÄ voinut perua reissuamme. Vaikea selittää mut mulle se on todella tärkeetä että AINA voi ystävään luottaa, oli se sit reissusta tai kävelystä kyse, se on periaatekysymys. Laitoin silloin viestin hänelle että en voi luottaa enää samalla lailla häneen. Sit ei puhuttu asiasta sen kummemmin. Hän on vain etäinen mulle jotenkin, jutellaan ja ollaan normaalisti mutta silti ei, joku pieni tunne on siinä välissä. En tiedä, kumpi väärässä teidän mielestä. Nyt mennään kahdestaan mieheni kanssa ja ihan kiva sekin mut mua vaivaa tuommoiset asias, että kuinka voi enää luottaa häneen. Noin vaan ei tehdä. Teinkö minä väärin kun moitin häntä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hänelle tulikin joku rahameno ja ilmoitti kun laskun piti maksaa että eivät tulekaan. No, itse olisin siinä tilanteessa (jos en olisi älynnyt laittaa reissurahat sivuun ajoissa koska niitä hänellä oli) vaikka lainannut vanhemmiltani.

Tuliko lahopää mieleesi että ehkäpä tuo rahameno yllätti ystäväsikin, ehkäpä hän oli ajatellut että kyllä heillä on rahaa lähteä sinne reissuun, kunnes sitten tulikin yllättävä rahan meno...

Jos kuule ihan suoraan sanon, niin ymmärrän YSTÄVÄÄSI täysin, sinua EN sitten ollenkaan.

Mene lehmä itseesi ja häpeä käytöstäsi. Jos olet viisas niin pyydät ystävältäsi anteeksi typeryyttäsi!

Vierailija
2/4 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ystävyyden pitää tuollainen " menetys" kestää. Jokainen päättää itse mitä voi tehdä. Jos asia on sinulle noin tärkeä, olisi tietysti ollut kohteliasta lainata ystävällesi rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:lle - olisin lainannut rahaa. Ja unohtui pikkujuttu. Tämä on kolmas kerta kun tämä sama ystävä yhtäkkiä petti, senkin takia uskon että kirpaisi enemmän kuin muuten ehkä olisi. Vastaavia tilanteita.

Vierailija
4/4 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo lainaamaan rahaa? Ovatko he kieltäytyneet?

Tuollainen yllättävä juttu voi oikeasti tulla, eivätkä kaikki tahdo lainailla isoja määriä rahaa keneltäkään.

Sitten on eri juttu, jos eivät tahdo lähteä, vaikka tarjoutuisit auttamaan, tai jos tätä oikeasti tapahtuu jatkuvasti. Ehkäpä sitten ystävääsi ei niin paljon huvitakaan lähteä noille reissuille..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän