Seksi ei tunnu miltään
Taustaa sen verran, etten ole monen miehen kanssa kokeillut. 18-19-vuotiaana muutama seksikerta, kumppaneita ehti kertyä 2. Myöhemmin kolmannen miehen kanssa. Sen keskimmäisen kanssa paine kohdistui klitorikseen ja tuntui hyvältä, mutta yhdyntä keskeytyi eränäisistä syistä. Ekan kanssa ei tuntunut miltään. Kolmannen kanssa ei myöskään, mutta joskus kiihotuin tosi paljon eli nautin kuitenkin sen verran. Orgasmista ei tietoakaan... Masturboimalla kyllä saan orgasmin omin käsin, ilman välineitä.
Pitäisiköhän vaan vielä kokeilla jonkun muun miehen kanssa? Jos tapaisi jonkun jonka kanssa muodostaisi parisuhteen ja joka kiihottaisi minua. Ja nainen olen siis.
Kommentit (9)
Et sitten kielihoitoa ole vielä saanut?
Vierailija kirjoitti:
Et sitten kielihoitoa ole vielä saanut?
Unohdin mainita, että siitä nautin ja kiihotun paljon. Mutta orgasmista ei tietoakaan siinäkään. Muutoin nautinnollista kyllä.
Ap
Jos ei ole epämukavaa tai tunnu epäluontevalta niin kokeile vaan muitakin kumppaneita, kaikkien vehkeet eivt aina sovi yhteen ja sen sopivan puoliskon löytämisessä voi kestää.
On harmillista jos haluttaa mutta fyysisesti ei tunne juuri mitään, se turhauttaa.
Jos taas seksi (yhdyntä) tuntuu aina epämiellyttävältä henkisesti ja fyysisesti niin sitten voit vrmaan jo alkaa miettimään oletko kenties aseksuaali tai onko heterous se sinun juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole epämukavaa tai tunnu epäluontevalta niin kokeile vaan muitakin kumppaneita, kaikkien vehkeet eivt aina sovi yhteen ja sen sopivan puoliskon löytämisessä voi kestää.
On harmillista jos haluttaa mutta fyysisesti ei tunne juuri mitään, se turhauttaa.
Jos taas seksi (yhdyntä) tuntuu aina epämiellyttävältä henkisesti ja fyysisesti niin sitten voit vrmaan jo alkaa miettimään oletko kenties aseksuaali tai onko heterous se sinun juttusi.
Tai siis siskoni kertoi kaksivitosena tajunneensa lesboutensa juuri siitä, ettei miehen kanssa ikinä tuntunut oikein miltään vaikka haluja olisikin ollut.
Nyt on onnellisesti naisen kanssa.
Yhdyntä ei monilla tunnukaan, tuo on ihan yleistä. Ja sun pitää ohjata sitä miestä määrätietoisesti tekemään just ne jutut mitkä tuntuu hyvältä. Jos annat miehelle ns vapaat kädet, hän todennäköisesti vain panee aikansa ja siinä se. Jokaisella naisella on ne omat juttunsa mistä nauttii, eikä uusi mies voi niitä tietää. Pitää kommunikoida, vaikka se tuskallista voi ollakin.
Tai sitten olet aseksuaali, tai lesbo, kuten jo mainittiin. Kokeile naista?
jaa näkee että et ole tavannut minua
Koita vain löytää se oikea. Hän osaa ja vaistoo mistä pidät ja muutenkin kun kemiat sopii yhteen on tunne aivan toinen. Orgasmit lähtee aivoista.
Otantasi on liian pieni. Yritä valita sellainen joka saa sinut sekaisin jo vaatteet päällä.
Joo vähän samaa täällä. Minulle rakastelu tarkoittaa usein jännitystä/kihelmöintiä, joka tarkoittaa minulle, että silloin kaksi henkilöä (itse olen se toinen) ollaan toisillemme helliä ja kun molemmat haluamme olla toistemme lähellä. Kun olemme molemmat silloin ihan alasti (ilman yhtään vaatteita päällä) ja usein myös haluamme olla sisäkkäin. Tällä tarkoitan sitä, että tykkäämme molemmat silloin olla alasti ja haalaamme, suutelemme toisiamme huulilla ja koskettelemme myös toisiamme niin kauan kuin se tuntuu molempien mielestä hyvältä. Itsellä tämän jännityksen/kihelmöinnin yhteydessä molempia (itseäni ja sitä toista) kosketelemme niin, että se alkaa tuntuu myös toisen mielestä hyvältä. Olen itse huomannut myös, että on tärkeää huomioida, että sen toisen kosketus tuntuu kanssa omasta mielestä hyvältä. Jännitys/kihelmöinti voi minulla ja sillä toisella usein myös edetä niin tai siihen, että se sellainen jäykistynyt pippeli (joku sanoo siitä:penis) laitetaan sinne pimppiin (joku sanoo siitä:emättimeen) jossa se toinen niikun sitä sen sitä pippeliä ikään kuin liikutellen edestakaisin sinne pimppiin niikun sisälle. Itestäkin tämä niikun tuntuu usemmiten hyvältä ja turvalliselta. En tiedä muista tai miten sen jännityksen/kihelmöinnin sitten tekevät itse? Tiedän vain itse sen miten sen toisen henkilön kanssa voi tehdä niikun sillee tai ainoastaan teen kun molemmat (meistä molemmista) on halukkaita kun jännittää/kihelmöi itseäni ja sitä toista myös vähän. Näin ainakin minulle käy se rakastelu. Hyvää sullekin!
Miehet sikoja. Varaudu siihen. Ja siihen kuten täällä mies sanoi. "ei kiinnosta naisen nautinto" ja näitä miehiä riittää.