Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan naapurin pössyttelystä migreenin

Vierailija
01.02.2023 |

Mitä tehdä, jos muutto ei ole mahdollista? Olen jo ilmoittanut asiasta isännöitsijälle ja poliisille. Asia alkaa mennä jo "pikkuisen" tunteisiin kun päätä jomottaa jatkuvasti muiden polttelun takia.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä ongelmat, itse istun ravintolassa syömässä ja viereisen pöydän seurueessa 6/10 polttaa jointtia ja loput neljä jotka eivät polta ovat lapsia. Juovat viiniä ja viettävät aikaa perheen kesken. Kuinka takapajuisia te olette vieläkin? Muualla maailmassa kannabis on nautintoaine siinä missä kofeiini, sokeri ja nikotiinikin. Kemikaaleihin en ota kantaa, sillä ne eivät kuulu ihmiskehoon kuin äärimmäisessä hädässä. Nehän tuntuu olevan ratkaisu kaikkeen nykyisin siellä "hyvinvointivaltiossa".

Samaa syöpää nuo aiheuttaa kuin tupakkakin. Sitä ei sivistysmaissa katsota hyvällä että lapset alistetaan sille pskalle.

Toki, nistit jopa rais kaa lapsensa joten eipä niiltä tuon enempää voi odottaa.

Vierailija
62/82 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisille soitto ja vähän värität tarinaa, että kovia huumeita ja ehkä aseita kämpässä.

Sinne meni myös pari pikkutyttöä ja ne itki siellä äsken, huutoa kuului et älä älä!! Mä oon neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

odota, kun naapurisi lähtee autolla jonnekin ja jos on lähiaikoina pössytellyt, niin soitto häkeen ja ilmoitus siitä, että epäilet naapurisi lähteneen ajamaan autolla päihteiden vaikutuksen alaisena

Ja tämä ratkaisisi tilanteen miten? Poliisi käskis pössyttelijää muuttamaan?

Kortti lähtis ja kaveri saisi tuomion. Hyvällä tuurilla loppuisi työtkin.

Sitten kaiken menettäneenä onkin hyvä syy tutustua koviin huumeisiin. Oikeus on voittanut taas ja pössyttelijä joutuu neulan orjaksi. Näinhän sen suomessa halutaan menevän.

Vierailija
64/82 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aina halunnut olla Janis Joplin.

Vierailija
65/82 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä ongelmat, itse istun ravintolassa syömässä ja viereisen pöydän seurueessa 6/10 polttaa jointtia ja loput neljä jotka eivät polta ovat lapsia. Juovat viiniä ja viettävät aikaa perheen kesken. Kuinka takapajuisia te olette vieläkin? Muualla maailmassa kannabis on nautintoaine siinä missä kofeiini, sokeri ja nikotiinikin. Kemikaaleihin en ota kantaa, sillä ne eivät kuulu ihmiskehoon kuin äärimmäisessä hädässä. Nehän tuntuu olevan ratkaisu kaikkeen nykyisin siellä "hyvinvointivaltiossa".

Whatever, mutta niin kauan kun mun ei pakko sietää sitä inhottavaa hajua, en siedä! Suomen lakien mukaan se on täällä kielletty, joten aivan sama onko sitten takapajuista vai ei. Kielletty mikä kielletty. Piste.

Vierailija
66/82 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whatever, mutta niin kauan kun mun ei pakko sietää sitä inhottavaa hajua, en siedä! Suomen lakien mukaan se on täällä kielletty, joten aivan sama onko sitten takapajuista vai ei. Kielletty mikä kielletty. Piste.

Millaista se inhottava haju on?

Vierailija
67/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen löytyy onneksi ratkaisu. Tarvitsee vain sallia käyttö tai laillistaa. Se olisi järkevää eikä kielto ole vielä koskaan vähentänyt kannabiksen käyttöä. Onneksi salliminen ja laillistaminen yleistyvat pitkin maailmaa.

Vierailija
68/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen imelä, pistävä vähän luin yhdistelmä hien hajua ja jotain todella makeaa. Vaikea kuvailla, mutta tosi voimakas ja häiritsevä haju. Ulkonakin leviää ympäristöön ihan eri tavalla kuin vaikka tupakan haju, ja jää pitkäksi aikaa.

Vierailija
69/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen löytyy onneksi ratkaisu. Tarvitsee vain sallia käyttö tai laillistaa. Se olisi järkevää eikä kielto ole vielä koskaan vähentänyt kannabiksen käyttöä. Onneksi salliminen ja laillistaminen yleistyvat pitkin maailmaa.

Niin, mutta kun nyt ei ole laillistettu, niin on täysin mahdollista puuttua asiaan.

Vierailija
70/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis ei aiheuta migreeniä.

Vierailija
71/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

odota, kun naapurisi lähtee autolla jonnekin ja jos on lähiaikoina pössytellyt, niin soitto häkeen ja ilmoitus siitä, että epäilet naapurisi lähteneen ajamaan autolla päihteiden vaikutuksen alaisena

Sitten kaiken menettäneenä onkin hyvä syy tutustua koviin huumeisiin. Oikeus on voittanut taas ja pössyttelijä joutuu neulan orjaksi. Näinhän sen suomessa halutaan menevän.

Ja mitä sitten?! Ihme uhriutumista! Oma valinta jos katsoo olevansa lakien yläpuolella ja jää kiinni ja saa tuomion. Oma valinta myös jos päättää alkaa käyttää huumeita ylipäätään.

Vierailija
72/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis ei aiheuta migreeniä.

Mikä tahansa haju voi laukaista migreenin. Se on yksilöllistä.

Vierailija
73/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen imelä, pistävä vähän luin yhdistelmä hien hajua ja jotain todella makeaa. Vaikea kuvailla, mutta tosi voimakas ja häiritsevä haju. Ulkonakin leviää ympäristöön ihan eri tavalla kuin vaikka tupakan haju, ja jää pitkäksi aikaa.

Mua ihmetyttää aina kun kannabiksen hajua kuvaillaan imeläksi. Omasta mielestä se haju on enemmän katkera. 

Vierailija
74/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten?! Ihme uhriutumista! Oma valinta jos katsoo olevansa lakien yläpuolella ja jää kiinni ja saa tuomion. Oma valinta myös jos päättää alkaa käyttää huumeita ylipäätään.

Kannabis ei ole huumeita vaan yksi aine. Joo ryypätä saisi mutta se on kaikilla mittareilla haitallisempaa kuin kannabiksen viihdekäyttö. Väittävät että suomessa on itsemääräämisoikeus niin siksi katson että minulla on oikeus valita millä minä itseni päihdytän. 

Vierailija
75/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikaritupakka on paljon miellyttävämpi haju kuin kannabis. Pari kertaa kun tavannut sellaisen oikein asialle kokonaan omistautuneen pössyttelijän, niin jeesus ne tyypit löyhkää.

Vierailija
76/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku täsä rapussa polttaa, yritän heti haistella, että mistä asunnosta haju tulee. Menen sitten vaatimaan, että minulle myös tai soitan poliisin!

Ei siis kannata tässä rapussa poltella.

Vierailija
77/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikaritupakka on paljon miellyttävämpi haju kuin kannabis. Pari kertaa kun tavannut sellaisen oikein asialle kokonaan omistautuneen pössyttelijän, niin jeesus ne tyypit löyhkää.

Kukka pitää siis kääriä sikarinlehtiin niin on tuokin ongelma ratkaistu. Oikeasti höyrystimellä ei jää juuri mitään hajuja. Harmi vain kun ei sellaista viitsi ostaa niin kauan kun käyttökin on rikos. Takavarikoivat kumminkin monen satasen laitteen.

Vierailija
78/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat saata migreenin vaan siitä kun valitustasi ei oteta tosissaan.

Taidat myöskin olla palstalla ilmianataja ja nyt kun oikeassa elämässäsi et olekkaan niin "tärkeä", niin sehän harmittaa.

Keskitys omiin asioihis.

Vierailija
79/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurista leijailee somalihajusteita. Hirvee migreeni. Miten noita ei saada pois täältä minun migreenini takia?

Vierailija
80/82 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen ostaa vaporisaattori. Näin kannabista käyttävänä en ymmärrä ihmisiä jotka tuhoavat keuhkonsa ja naapurisuhteensa polttamalla kannabista kerrostalossa.