Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana vai ei?

18.11.2006 |

Minulla oli PAS luonnolliseen kiertoon ja lekuri käski tehdä raskaustestin 2 viikon kuluttua siirrosta. Siirto tehtiin kierron 22. päivänä, sillä alkiot oli 5 päivän ikäisiä. Eikös PASin jälkeen mahdollinen kiinnittyminen pitäisi tapahtua heti ja periaatteessa raskaustesti näyttäisi (jos raskaana...) plussaa sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa? Minulla on tällä hetkellä kierron 31. päivä ja normaalisti kierto on 28 päivää (joskus harvoin 30). En ole malttanut odottaa lääkärin ohjeiden mukaisesti ensi viikon torstaihin (joka olisi siis 36. päivä) vaan olen tehnyt testin jo kaksi kertaa... Ja molemmat täyttä negaa. Aiemmin (epäonnistuneissa) PASissa minulla on alkanut menkat ihan normaalisti kierron 28. päivänä, joten olen nyt aivan ihmeissäni kun menkkoja ei näy ei kuulu ja testi senkun näyttää negaa. Normaalisti kuukautiseni ja ovulaationi ovat tosi säännölliset, joten ihan täysi mysteeri.

Liekö kroppa säikähtänyt sitä kun miehen kanssa päätimme, että tämä saa olla viimeinen kerta. Seuraavaksi siirrymme adoptioneuvontajonoon. Meillä on yksi lapsi inseminaatiolla ja tätä kakkosta olemme yrittäneet 2,5 vuotta lähes kaikilla keinoilla.

Raskausoireita minulla ei ole, muuta kuin pientä kuvotusta. Aiemmin oireet ovat olleet tosi selvät (meillä on ollut aika monta keskenmenoa viimeisen 4 vuoden aikana...) eli nenän limakalvot rutikuivat, tosi arat rinnat, kuvotus, väsymys jne.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se alkio voi heti kiinnittyä, kun se siirretään, vaikka se olisikin " 5 päivää vanha" ; kestää sillä se oma aikansa kiinnittyä. Eli ehkä olet raskaana, mutta se ei vielä näy testitikussa? Testaa uudelleen ja tsekkaa tilanne! Tietysti lääkärit ohjeistavat testaamaan tiettynä päivänä aikaisintaan, koska noita vääriä negoja voi tulla, ja sitten moni saattaa ilman lääkärin lupaa lopettaa tukilääkitykset, mitä ei saisi omin päin ikinä tehdä...

Vierailija
2/2 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollenkaan asiantuntija näissä PAS:iin liittyvissä hoidoissa koska itse tallaan vasta inssipolulla. Onhan mahdollista että kiinnittyminen on myöhässä ja plussa pamahtaa myöhemmin. Mulla ainakin tulee just noita kuvailemiasi oireita Lugeista: iho ja nenän limakalvot kuivuu, kuvottaa hieman ja rinnat todella arat. Ootko huomannut, että sulla olis aikasemmin tukilääkityksestä tullut vastaavia oireita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi