Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua, tuleeko lisämaksu jos poliisi joutuu tunnistamaan poliisiasemalla?? siis kun vanha passi ei ole enää voimassa ja pitää hakea uusi.

paperiton
01.02.2023 |

poliisin sivuilla lukee vain että siihen menee aikaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne hinnat poliisin passisivuilla. 

Vierailija
2/6 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tunnistautuminenhan tarkoittaa että virkailija kyselee sinulta henkilökohtaisia kysymyksiä joihin vain sinä olemalla sinä osaat vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tunnistautuminenhan tarkoittaa että virkailija kyselee sinulta henkilökohtaisia kysymyksiä joihin vain sinä olemalla sinä osaat vastata.

Henkilön tunnistaminen 47 €

(laki väestötietojärjestelmästä ja Väestörekisterikeskuksen varmennepalveluista (661/2009) 66 ja 67 §, laki vahvasta sähköisestä tunnistamisesta ja sähköisistä luottamuspalveluista (617/2009) 17 §)

noin lukee poliisin maksutaulukossa mut onko siis niin että passihakemukseen ja passin noutamiseen liittyvä tunnistautuminen on ilmaista vai meneekö molemmista reissuista 47 euroa?? aika kallista! :O

Vierailija
4/6 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi maksu menee.

Vierailija
5/6 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa mitään ylimääräistä.

Minä kävin kesällä. Vanha passi oli mennyt 2v sitten vanhaksi.

Vierailija
6/6 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maksa mitään ylimääräistä.

Minä kävin kesällä. Vanha passi oli mennyt 2v sitten vanhaksi.

Ja siis varasin ajan etukäteen, menin paikalle, olin siellä kopissa virkailijan kanssa 5 min. Kyseli tietoja, jotka oletettavasti vain minä tietäisin. Vanhemmistani, lapsistani, puolisosta, itsestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme