Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmaantuvat hiukset

Vierailija
31.01.2023 |

Missä iässä teillä on alkanut ilmaantua harmaita hiuksia? Olen 23-vuotias ja tänään huomasin ensimmäisen harmaan hiukseni :( ! Voiko olla totta että harmaita hiuksia voi ilmaantua stressistä? Vai onko tämä jotain geeniperimää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin ekat tuli tossa iässä ja geeneissä se on. Jotkut ei harmaannu ikinä.

Vierailija
2/7 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole harvinaista. Kerran asiasta oli puhetta eräässä FB-ryhmässä ja moni blondina pitämäni ihminen olikin itse asiassa harmaantunut. Ka upeita hiuksia siis heillä! Iällä ei hirveästi tunnu olevan merkitystä, jotkut harmaantuvat jo parikymppisenä, jotkut eivät kuusikymppisinäkään.

Harmaa on hieno väri, pitää päästä eroon siitä ajatuksesta että harmaantumisessa olisi jotain negatiivista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotiaana löytyi ekat. Leikkaan niitä kynsisaksilla pois, vielä onnistuu (nyt 42v.) eikä harmaata näy.

Vierailija
4/7 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37-vuotiaana löytyi ekat. Leikkaan niitä kynsisaksilla pois, vielä onnistuu (nyt 42v.) eikä harmaata näy.

Hullu.

Vierailija
5/7 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette silti yhtä vanhoja, harmailla karvoilla tai ilman.

Ei voi ottaa ikääntyminen noin koville.

Vierailija
6/7 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ensimmäinen minkä huomasin, 26v ja nyt 37v ihan täysin harmaa, tosin värjään hiuksiani.

Vierailija
7/7 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, en edes niin kovin tarkasti katsele hiuksiani. Onhan niitä jo jonkun verran näin 49-v, mutta eivät paljoa näy muutenkin kirjavassa luomutukassani. Ei tainnut ihan noin nuorena vielä olla. En aio värjätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme