Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kuntouttavassa ja kyllä tämä toiminta on ihan piip

Vierailija
31.01.2023 |

Osa porukasta ei tee mitään. Kaikki yhdessä nipussa. Mitään opastusta ei saa . Välillä ei tiedä mitä pitäisi tehdä.

En tiedä että voiko surkeammin järjestää toimintaa työttömille.

En tiedä että mitenkä tämä kuntouttaa ketään ja tästä ei todellakaan ole kenellekään hyötyä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa postin hommmilta.

Vierailija
2/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ohjaajillesi palautetta, että toivoisit käytännönläheisempää / täsmällisempää ohjausta. Noille tyhjäntoimittajille ei voine mitään, se on heidän valintansa olla siellä vain notkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omaohjautuvuudessa kenties parantamisen varaa? Ei siellä oikeilla työpaikoilla tarvita ketään, joka ei itse osaa itselleen hommia järjestää.

Vierailija
4/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ohjaajillesi palautetta, että toivoisit käytännönläheisempää / täsmällisempää ohjausta. Noille tyhjäntoimittajille ei voine mitään, se on heidän valintansa olla siellä vain notkumassa.

Näyttää olevan todella kiireinen. Ja on jäämässä sairaslomalle.

Mutta harjoittelen yksikseni käyttämään tietokoneohjelmia ja tuskin tämä kuitenkaan auttaa mitään mihinkään.

Vierailija
5/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut oma valinta. Olisin halunnut töitä, mutta työkkärin mielestä kuntouttava oli tyhjää parempi, ettei pitkity aika kotona.

Vierailija
6/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko omaohjautuvuudessa kenties parantamisen varaa? Ei siellä oikeilla työpaikoilla tarvita ketään, joka ei itse osaa itselleen hommia järjestää.

Ei omasta mielestä ole itseohjautuvuudessa parannettavaa. Ja tehtäviä annetaan jos niitä on.

Tänään ei tainnut olla mitään töitä annettavaksi.

Kuntouttavassa pitäisi päästä tekemään jotain uutta. Tänään tyhjensin astianpesukoneen, keitin kahvia, harjoittelin erästä tietokoneohjelmaa itsekseni

Osa pelasi pasianssia yms.

Vierailija
7/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaisit yhteyttä työkkäriin ja kysyisit voiko paikkaa vaihtaa?

Olen itsekin kuntouttavassa, onneksi ihan ok paikassa.

Vierailija
8/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun kymmenen vuoden kuntouttava työtoiminta hyvä meriitti työmarkkinoilla?

Kertokaas työnantajat?

Ei oo mitään koulutusta mihinkään, YO kyllä oon.

Vierailija
9/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut oma valinta. Olisin halunnut töitä, mutta työkkärin mielestä kuntouttava oli tyhjää parempi, ettei pitkity aika kotona.

Kuntouttavaa on monissa paikoissa, toki kaikki on hiukan outoja paikkoja, jossa pitää itse keksiä tekemistä.

Vierailija
10/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet kuntouttavassa, ap?

Vierailija
11/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun mennään näihin oikeisiin työpaikkoihin, siellä ei saa kysyä yhtään mitään? On oltava kaikki tieto itsellä tai joutuu pihalle?

Kuulostat psykoottiselta, koska esittämäsi väite on irrallaan todellisuudesta.

Jos kuntouttavassa on itse keksittävä tekemistä joka on ohjaajalle mieleen ilman mitään ohjeistusta niin kyllä menee vaikeaksi.

Vierailija
12/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olet kuntouttavassa, ap?

En viitsi sanoa etten paljastu.

Vierailija
13/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun mennään näihin oikeisiin työpaikkoihin, siellä ei saa kysyä yhtään mitään? On oltava kaikki tieto itsellä tai joutuu pihalle?

Kuulostat psykoottiselta, koska esittämäsi väite on irrallaan todellisuudesta.

Jos kuntouttavassa on itse keksittävä tekemistä joka on ohjaajalle mieleen ilman mitään ohjeistusta niin kyllä menee vaikeaksi.

Totta.

Vierailija
14/14 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mun kymmenen vuoden kuntouttava työtoiminta hyvä meriitti työmarkkinoilla?

Kertokaas työnantajat?

Ei oo mitään koulutusta mihinkään, YO kyllä oon.

Pieni vihje: Sano mieluummin olleesi viimeiset kymmenen vuotta Venäjällä, sahoilla enimmäkseen. Tulit takaisin koska... no tuskinpa sitä tarvitsee rautalangasta alkaa vääntämään. Ei kukaan ala venäläisten työtodistusten perään kyseleen, varsinkaan silpputyöstä.