Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö keuhkojen kuuntelu ja esim.poskien ultraus kuulukaan ns perustutkimuksiin, kun

Vierailija
31.01.2023 |

Asioi lääkärillä erinäisten flunssaoireiden vuoksi?

Olen nyt viikon ollut taudin kourissa ja tänään kävin pomon kehoituksesta työterveyslääkärillä, jotta saataisiin jotain syitä ns pois suljettua, koska töissä jyllää eri pöpöjä.
No, lääkäri kyseli oireista ja katsoi korvat, siinä se.
Ei kuunnellut keuhkoja, ei poskia tulehduksen varalta, ei muuta kuin korvat ja ulos.
Ääntä mulla ei pahemmin tule ja saan sellaisia yskänpuuskia, että oksennan melkein samalla, mitään ei kuitenkaan vielä tule ulos, siis ysköksiä, limaklönttejä tms.
Sairauslomaa sain 2pv, sitten pitäisi olla kuosissa ja kunnossa työhön joka ei ole sisällä toimistossa istumista eikä hiljaa olemista.
Hmph🤔😐

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä varmaan saa paremmin palveluita.

Vierailija
2/12 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kokemus. Luulin että pahassa flunssassa, joka kestänyt jo kaksi viikkoa, olisi itsestään selvää kurkata kurkkuun edes. Ainoa oire, johon sain hoitoa oli flunssan yhteydessä tullut silmätulehdus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä varmaan saa paremmin palveluita.

Niin siis tämä meidän työterveytemme kyllä on ihan eräässä yksityisessä ketjussa.

Onko työterveyshuolto muka kunnallisella puolella jossain? En usko, nehän on aivan onnettomassa jamassa nykyisin.

Ap

Vierailija
4/12 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ei lähde vodkalla ja saunalla, on kuolemaksi.

- Aljaksandr Lukasenka

Vierailija
5/12 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kokemus. Luulin että pahassa flunssassa, joka kestänyt jo kaksi viikkoa, olisi itsestään selvää kurkata kurkkuun edes. Ainoa oire, johon sain hoitoa oli flunssan yhteydessä tullut silmätulehdus.

Mites sitten toimit?

Itse kai sitten kilautan taas sinne, jos ei tämä näissä annetussa 2pv:ssä tokene kunnolla ja pyydän erikseen perjantaille todistuksen. Hienoa resurssien käyttöä kyllä, takaisin en lappusen takia suostu kyllä menemään.

Mutta jospa se tästä, toivon niin.

Ap

Vierailija
6/12 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se just, et pomo voi kehottaa mitä vaan. Lääkäri se päätökset tekee mitä tutkii ja hutkii. Ja jos töissä jyllää eri pöpöjä, se on aivan sama mikä niistä sulla on. Vai toivooko, et sulla on joku uus pöpö, mitä töissä ei ole?

Jos töissä on noroa, influenssaa ja koronaa, mitä sillä tiedolla pomo tekee, et sulla oiskin " vaan" poskiontelontulehdus?

Vierailija
7/12 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten toimit?

Itse kai sitten kilautan taas sinne, jos ei tämä näissä annetussa 2pv:ssä tokene kunnolla ja pyydän erikseen perjantaille todistuksen. Hienoa resurssien käyttöä kyllä, takaisin en lappusen takia suostu kyllä menemään.

Ap

Yleensä riittää soittaa ja ne lähettää sen postissa sulle kotiin. Ainakin minun kunnassa niin.

Vierailija
8/12 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paljon tuota mitalie flunssaa, jossa lähtee ääni. Monet sairastaa parisen viikkoa.

Vierailija
9/12 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän työterveydestä kuunnellaan keuhkot aina tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
10/12 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meidän työterveydestä kuunnellaan keuhkot aina tuollaisessa tilanteessa.

Niin on kuunneltu meilläkin, nyt oli näköjään eri sävelet uuden lääkärin kanssa.

Ap

Vierailija
11/12 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten toimit?

Ap

Yleensä riittää soittaa ja ne lähettää sen postissa sulle kotiin. Ainakin minun kunnassa niin.

Se varmaan edellyttää tällä kertaa jotain etävastaanottoaikaa, jotta lääkäri näkee tai ainakin kuulee vointini, sen verran nihkeätä oli tuo touhu tällä kertaa, että ei kyllä muuten onnistu.

Mutta täytyy tosiaan toivoa, että tämä tokenee torstaiksi.

Ap

Vierailija
12/12 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.