Diili 2023 OFFICIAL
Uudet kilpailijat on julkaistu: https://www.is.fi/viihde/art-2000009361579.html
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2050)
Vierailija kirjoitti:
Puhelinta ei saanut käyttää ja käyttivät. Miksi Tiina ei sanonut topakasti ettei saa käyttää. Ymmärrän pointin miksi ei sanonut mutta eihän se oo rehellistä.
Aikuiset ihmiset lähtökohtaisesti vastaavat itse tekemisistään. Vai olisiko Viljamilta pitänyt ottaa puhelin pois, niin kuin huonokäytöksiseltä lapselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinta ei saanut käyttää ja käyttivät. Miksi Tiina ei sanonut topakasti ettei saa käyttää. Ymmärrän pointin miksi ei sanonut mutta eihän se oo rehellistä.
Aikuiset ihmiset lähtökohtaisesti vastaavat itse tekemisistään. Vai olisiko Viljamilta pitänyt ottaa puhelin pois, niin kuin huonokäytöksiseltä lapselta?
Minua on alkanut ärsyttämään tämä Tiina. Piiloutuu tehtävissä toisten selän taakse, ei ota johtajuutta. Sitten johtoryhmässä alkaa selittely, miten hän olisi tehnyt toisin ja miten muut, ja miten muka on sanonut, mutta koskaan häntä ei kuunnella. En haluaisi tehdä yhteistyötä tuollaisen kanssa työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin Venlana ja Viljamina itse pyytänyt suoraselkäisesti eroa.
Jep. Luottamus pitää olla, ja jos sen valehtelulla menettää niin eropyyntö olisi oikea teko.
Kumpikin katui vain sitä, että jäivät kiinni, eivät tekoaan. Tuo Viljamikin oikein naureskeli tehtävän aikana suoraan kameralle, miten " vahingossa " sattuivat Nico ja Janne paikalle, he he. Sitten johtoryhmässä yritti selittää, miten muka vauhtisokeudesta johtui tuo toiminta. Tosi ikävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli Venla ja Viljami niin noloina ja kalpeina häpeästä ja pelosta. Not. Tasan tarkkaan tiesivät mitä tekivät, oliko yllätys että jäävät kiinni? Uskomatonta. Täydellinen kasvojenmenetys.
olihan se NOLOA ja Tiina viaton , ei suatana. Ei Tiinakaan osannut sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on alkanut ärsyttämään tämä Tiina. Piiloutuu tehtävissä toisten selän taakse, ei ota johtajuutta. Sitten johtoryhmässä alkaa selittely, miten hän olisi tehnyt toisin ja miten muut, ja miten muka on sanonut, mutta koskaan häntä ei kuunnella. En haluaisi tehdä yhteistyötä tuollaisen kanssa työpaikalla.
Huutaako sen pitäisi jos ei kuunnella. Ei aikuiset toimi niin. Tiina olisi hyvä pomo, kukaan jaksa komentelevaa huutajaa ja räyhääjää.
Diili on niin nolo ohjelma nykyään, uskottavuus täysi nolla. Kukaan kilpailijoistakaan ei tunnu osaavan mitään.
Koko Diili on nykyään ihan höpöhöpö-ohjelma. Kukaan itseään kunnioittava ihminen menee telkkariin häpäistäväksi, myymään jostain tonnin paskasta t-paitoja tai myymään levikkeelle kalaa? Turhaan ei ole kauppakorkeaa käyneeet, jos tuonne päätyvät, voi luoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mekin kuultiin että Tiina useasti sanoi et noin ei voi tehdä, eli ei mitään "muka sanonut". Mut V & W vaan hössötti eivätkä kuunnelleet, ja senkin me kaikki huomasimme, jos katsottiin jakso.
Mielestäni Tiina vaikuttaa noiden ryhmän ainoalta aikuiselta tyypiltä, on rauhallinen eikä kohella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sössötys sillä Viljamilla oli? Ettei syypäätä voi sanoa, kun sai kenkää. Ei myöntänyt, että hänhän siinä rikkoi sääntöä. En minä mutta ne muuut
Jos tarkoitti sitä, ettei halua mainita itseään?
Tiina on ihanan kehopositiivinen. Uskon että hän jatkaa Diili-perinnettä ja voittaa, sillä yksikään mies-oletettu ei ole vielä kertaakaan Jaajo-Diiliä voittanut, eikä voitakaan!
Tässä ohjelmasta toistuu sama asia, minkä huomaa laajemmin työelämässäkin: Ihmiset jakautuu vahvasti niihin, jotka oikeasti laittaa asioita tapahtumaan sekä niihin, jotka selittelee asioita yleisesti hyväksytyin sanankääntein, mutta ei lopulta oikein saa mitään aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Noora neuvonantajana on niin ärsyttävä! Kuka ihme tuota on eduskuntaan äänestänyt ja miksi? En voi ymmärtää.
Niin on. Vaikea ymmärtää, ettei hän ole vieläkään mennyt puheopetukseen. Äänensä riipii korvia ja jos enemmän ääntään käyttää, tulee vielä rikkomaan äänihuulensa. Ihan kamala rääkyvä tapa puhua etenkin kun yhtään kohottaa ääntään ja nuhtelee kilpailijoita. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Tiina on ihanan kehopositiivinen. Uskon että hän jatkaa Diili-perinnettä ja voittaa, sillä yksikään mies-oletettu ei ole vielä kertaakaan Jaajo-Diiliä voittanut, eikä voitakaan!
Mistä sinä tiedät, kuinka kehopositiivinen Tiina on? Hänhän voi kärsiä kiloistaan vaikka kuinka, mutta ei tämä nyt ole mikään painonpudotusohjelma, joten aiheesta ei tarvitse keskustella. Hänen ohjelmassa, tai meidän täällä.
On tämä yhteiskunta sairas. Ihmisen pätevyyttä mietitään kilojen kautta. Ei ihme että niin moni nuori päätyy itsemurhaan kun ei täytä ns ihanne normeja. Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Turhaan ei ole kauppakorkeaa käyneeet, jos tuonne päätyvät, voi luoja!
Eikös toi pitäs olla että "Turhaan ovat kauppakorkean käyneet, jos tuonne päätyvät"
Voivat olla merkonomejakin tai AMK tradenomeja tai pelkkiä ylioppilaita, mistäst tiiät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mekin kuultiin että Tiina useasti sanoi et noin ei voi tehdä, eli ei mitään "muka sanonut". Mut V & W vaan hössötti eivätkä kuunnelleet, ja senkin me kaikki huomasimme, jos katsottiin jakso.
Mielestäni Tiina vaikuttaa noiden ryhmän ainoalta aikuiselta tyypiltä, on rauhallinen eikä kohella.
Eikä saa mitään aikaan. Ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Noora neuvonantajana on niin ärsyttävä! Kuka ihme tuota on eduskuntaan äänestänyt ja miksi? En voi ymmärtää.
Niin on. Vaikea ymmärtää, ettei hän ole vieläkään mennyt puheopetukseen. Äänensä riipii korvia ja jos enemmän ääntään käyttää, tulee vielä rikkomaan äänihuulensa. Ihan kamala rääkyvä tapa puhua etenkin kun yhtään kohottaa ääntään ja nuhtelee kilpailijoita. Huh.
Huutava Mehumaija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja finaalitehtävässä soittelee tutut läpi kerätäkseen rahaa ja kehuu täpinöisssä tekevänsä _myyntiä_. On säästänyt kontaktinsa finaaliin, kuten Viljamikin sanoi. Sehän on tietenkin järkevää, mutta myynniksi en kutsuisi, jos on etukäteen sovittu tuttujen ja vanhojen liikekumppanien kanssa, että he sitten sponssaavat tarvittaessa.
Se, että näennäisesti kameroiden kuvatessa esittää puuttuvansa joukkuekavereiden toimintaan, on mielestäni sama asia kuin hiljainen hyväksyminen. Olisi sitten rehellisesti Jaajolle kertonut siellä pöydän ääressä, eikä vasta sitten kun ovat jääneet julkisesti kiinni
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja finaalitehtävässä soittelee tutut läpi kerätäkseen rahaa ja kehuu täpinöisssä tekevänsä _myyntiä_. On säästänyt kontaktinsa finaaliin, kuten Viljamikin sanoi. Sehän on tietenkin järkevää, mutta myynniksi en kutsuisi, jos on etukäteen sovittu tuttujen ja vanhojen liikekumppanien kanssa, että he sitten sponssaavat tarvittaessa.
Se, että näennäisesti kameroiden kuvatessa esittää puuttuvansa joukkuekavereiden toimintaan, on mielestäni sama asia kuin hiljainen hyväksyminen. Olisi sitten rehellisesti Jaajolle kertonut siellä pöydän ääressä, eikä vasta sitten kun ovat jääneet julkisesti kiinni
Kun katsoin finaalin 1. osaa, olisi voinut luulla, että Viljami on tiiminsä johdossa. Hän otti hyvin vastaan nuoret pelaajat, ideoi ja johti suunnittelua. Tiinan osuus alkoi näkyä vasta jakson loppupuolella, kun hän soitteli Jyväskylän kavereilleen ja kyseli lahjoituksia. Ja pyysi mukaan miehensä ja ex-kollegansa stadionille.
Noita t-paitojahan pakataan aina kerran kuussa jossain autotallissa, jaajo ja assarinsa ja pari parikymppistä kamua.