Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diili 2023 OFFICIAL

Vierailija
31.01.2023 |

Uudet kilpailijat on julkaistu: https://www.is.fi/viihde/art-2000009361579.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2050)

Vierailija
1641/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin potentiaalinen asiakas, peruisin kyllä kaupat siinä vaiheessa, jos t-paitaa pitäisi lähteä noutanaan ulkoa jostain käytetyn, spray-maalatun auton takakontista! Liian epämääräistä touhua... :D

Tulisi tuollaisesta takakonttikaupustelusta fiilis, että paidat on varmaan jossain aasialaisessa hikipajassa valmistettu, paitojen myynnistä ei makseta veroja, tms. Ei anna kovin hyvää vaikutelmaa.

Eiköhän ne nimenomaan ole valmistettu jossain hikipajassa, ehkä vielä lapsityövoimalla.

Vierailija
1642/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole finaaleissa kovinkaan laadukasta porukkaa, kertoo kyllä siitä millaista johtamista Suomi on täynnä, ei ole kehumista... ja samat kritiikit pätivät molempiin joukkueisiin ei niissä mitään brändäämistä ollut, puhdasta sekoilua ja minä minä asenteella... noita kun päästäisi henkilöstöä johtamaan ei voi alemmas mennä... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wenla pahoitteli monta kertaa ja pyysi anteeksi johtoryhmältä. Oli selvästi pettynyt itseensä.

Verneri ei pahoitellut tai pyydellyt anteeksi ollenkaan. Autossa tuumasi että he kaikki olivat syyllisiä (hänen) mokaan eli soitteluun.

Wenla sanoi sen mitä johtoryhmä halusi kuulla. Ei välttämättä sitä, mitä hän oikeasti tarkoitti. Kunhan yritti pelastaa nahkansa jäätyään kiinni.

Vierailija
1644/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wenlan selittelyistä tulee mieleen juuri sellainen kiusaaja ja häiriintynyt manipuloija

Oikea pikku putte, voitto on tärkein. Tyyliin pommeja vaan äitien ja lasten niskaan.

Joo en mä oikeasti ole tälläinen, mä vain tein nyt näin. Mä kadun ihan hirveesti.

Jos ois katunu aidosti, olis lähtenyt pois, olis hävennyt niin paljon mennä toisten luo, joita juuri kusetti täysillä. Kaksinaamainen kiusaaja todellakin.

Vierailija
1645/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin potentiaalinen asiakas, peruisin kyllä kaupat siinä vaiheessa, jos t-paitaa pitäisi lähteä noutanaan ulkoa jostain käytetyn, spray-maalatun auton takakontista! Liian epämääräistä touhua... :D

Joo, tehdään kaupat autolla... Ensimmäinen on ilmainen.

Vierailija
1646/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wenla pahoitteli monta kertaa ja pyysi anteeksi johtoryhmältä. Oli selvästi pettynyt itseensä.

Verneri ei pahoitellut tai pyydellyt anteeksi ollenkaan. Autossa tuumasi että he kaikki olivat syyllisiä (hänen) mokaan eli soitteluun.

No miksipä Verneri Viljamin hommia olisikaan pahoitellut.

Vierailija
1647/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wenlan selittelyistä tulee mieleen juuri sellainen kiusaaja ja häiriintynyt manipuloija

Oikea pikku putte, voitto on tärkein. Tyyliin pommeja vaan äitien ja lasten niskaan.

Joo en mä oikeasti ole tälläinen, mä vain tein nyt näin. Mä kadun ihan hirveesti.

Jos ois katunu aidosti, olis lähtenyt pois, olis hävennyt niin paljon mennä toisten luo, joita juuri kusetti täysillä. Kaksinaamainen kiusaaja todellakin.

Tulee Koskelan pojat mieleen noista selityksistä.

Vierailija
1648/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tolla anteeksipyytelyllä ja niska kyyryssä olemisellakin rajansa. Tulee mieleen joku lukiolaisen jälki-istunto. Näki kuinka board pidätteli naurua tossa teatterissa ja mietti vaan, että lapsille goretexiä.

Vierailija
1649/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko diili on yhtä höpöhöpö leikkiä. Ihan sama kuka voittaa. Mitään oikeaa pestiä ei taaskaan ole. Katsojien kusetusta koko ohjelma.

Vierailija
1650/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tätä enää edes katsomaan kun voitto on jo ajat sitten pedattu Atelle. Pari kertaa olis jo ollut kotiinlähtijä mutta ei ole tiputettu. Onhan noi johtoryhmäläiset sen sanoneetkin että Atte on kova tekijä ja näkee sokeakin että on suosikki voittajaksi.

Vierailija
1651/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole finaaleissa kovinkaan laadukasta porukkaa, kertoo kyllä siitä millaista johtamista Suomi on täynnä, ei ole kehumista... ja samat kritiikit pätivät molempiin joukkueisiin ei niissä mitään brändäämistä ollut, puhdasta sekoilua ja minä minä asenteella... noita kun päästäisi henkilöstöä johtamaan ei voi alemmas mennä... 

Viihdeohjelman finaali ei kerro mitään siitä, millaista johtamista Suomessa on.

Vierailija
1652/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa on nyt kolme asiallista tyyppiä ja Venla. Ja jotenkin minusta tuntuu, että Venla on kuitenkin tuomarien suosikki. Muistuttaa jossain määrin edellistä voittajaakin...

Vierailija
1653/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Venlana ja Viljamina itse pyytänyt suoraselkäisesti eroa.

Vierailija
1654/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina oli ihan kuin äiti, joka nuhtelee kahta villiä vekaraa. "Kun te ette kuuntele silloin, kun teillä on vauhti päällä." :D

Antoi kuitenkin tehtävän aikana hiljaisen hyväksynnän, koska ei puuttumut tuohon yhtään sen jämäkämmin. Myöntyi siihen lopulta. Jos olisi johtaja-ainesta, tulisi tehdä painokkaasti ja kuuluvasti selväksi, että tuollainen peli ei kertakaikkiaan vetele. Tiina on mukava, mutta liian kynnysmatto.

Vierailija
1655/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa on nyt kolme asiallista tyyppiä ja Venla. Ja jotenkin minusta tuntuu, että Venla on kuitenkin tuomarien suosikki. Muistuttaa jossain määrin edellistä voittajaakin...

Sointu oli suoraselkäinen eikä olisi lähtenyt tuollaiseen kusetukseen.

Vierailija
1656/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tätä enää edes katsomaan kun voitto on jo ajat sitten pedattu Atelle. Pari kertaa olis jo ollut kotiinlähtijä mutta ei ole tiputettu. Onhan noi johtoryhmäläiset sen sanoneetkin että Atte on kova tekijä ja näkee sokeakin että on suosikki voittajaksi.

Kannattaa katsoa, saatat jopa yllättyä...

Vierailija
1657/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinakin olisi voinut selvemmin sanoa suoraan, ettei hyväksy puheluita, koska ne säännöissä kiellettiin. Piipittikö taustalla TAHALLAAN niin hiljaa, ettei sillä ollut mitään merkitystä, kun tilanne oli päällä? Eli hänelle sopi pelitaktisesti, että Viljami ja kukaties Venlakin olisi saanut lähtöpassit?

No, viihdettähän tämä vain on...

Vierailija
1658/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wenlassa ja Clarissassa ei kyllä ole yhtään mitään samaa.

Vierailija
1659/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa teeeclubilla kamalat verkkosivut. Kuin jonkun lyhyen kurssin harjoitustyö. Jannen poikakin tekisi paremmat. :D

Vierailija
1660/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huijauksen törkeyttä korostaa se, että myytävä tuote oli Diili-pomo Jaajo Linnonmaan ja johtoryhmän jäsenen Toni Lähteen yrityksen. Teolla kilpailijat osoittivat epäkunnioitusta heidän yritystään kohtaan."

Eikö muka olisi ollut yhtä paha juttu, jos kyseessä olisi ollut jonkun muun yhteistyökumppanin, tai vaikkapa viime jakson Rovion, myytävä tuote? Miksi Jaajon oma tuote on jotenkin pyhempi kuin muiden?