Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diili 2023 OFFICIAL

Vierailija
31.01.2023 |

Uudet kilpailijat on julkaistu: https://www.is.fi/viihde/art-2000009361579.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2050)

Vierailija
1581/2050 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että on vaalea nainen, Aki on finaalissa pelkkä kiintiömies.

Vierailija
1582/2050 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina elää kasaria tai ysäriä, silloin oli suurinta muotia sen ajan tykypäivillä noi vieruskaverin kehumiset. Kaikkein karmein idea, ei istu suomalaisiin, pelkkää vaivaannuttavaa tuskaa yrittää keksiä jotain hyvää vieressä olevasta veemäisestä työkaverista. Jokaisessa meissä on jotain hyvää, tiedetään tiedetään, mutta ei niitä hyviä puolia tommosessa tilanteessa aleta keksimään. Nolo yritys tunnelman vapauttamiseen.

Viiden ruokalajin illallinen ja sen jälkeen joogaan. Jälkeen. Oliko sielläkin vinkkuakin. Jos ei porukka ole alkanut kuorsaamaan niin ihme on. Miten kellekään voi tulla edes mieleen tämmönen järjestely. Ei ole Tiina ainakaan joogassa itse käynyt vai oliko Aten loistoidea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/2050 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina elää kasaria tai ysäriä, silloin oli suurinta muotia sen ajan tykypäivillä noi vieruskaverin kehumiset. Kaikkein karmein idea, ei istu suomalaisiin, pelkkää vaivaannuttavaa tuskaa yrittää keksiä jotain hyvää vieressä olevasta veemäisestä työkaverista. Jokaisessa meissä on jotain hyvää, tiedetään tiedetään, mutta ei niitä hyviä puolia tommosessa tilanteessa aleta keksimään. Nolo yritys tunnelman vapauttamiseen.

Viiden ruokalajin illallinen ja sen jälkeen joogaan. Jälkeen. Oliko sielläkin vinkkuakin. Jos ei porukka ole alkanut kuorsaamaan niin ihme on. Miten kellekään voi tulla edes mieleen tämmönen järjestely. Ei ole Tiina ainakaan joogassa itse käynyt vai oliko Aten loistoidea.

Täysin samaa mieltä koko kommenttisi kanssa. Itselleni tulisi suorastaan paha olo, jos yrittäisin joogata tuollaisen ruokamäärän jälkeen. Ja yksityiskeikkakin oli nolostuttava, aivan liian intiimi. Toinen joukkue tajusi, että tuossa vaiheessa iltaa tarvitaan tunnelman nostatusta eikä mitään epävireisiä balladeja.

Vierailija
1584/2050 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki- parka taas vakavana arvioi niin surullisen näköisenä tiimin työtä. Anteeksi, mutta melkein naurattaa, kun hän on niin surullisen hahmon ritari ja aina lähdössä kotiin. Ihana, vakaa Aki, ei maailman myrskyt tätä miestä kaada.

Vierailija
1585/2050 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atte, Aki ja Wenla ois ollut hyvä finalistikolmikko. Tiinalla on ollut aina tosi vähäinen panostus ja heikkoja ideoita tehtävissä. Ilman hidasta, harkitsevaa ja turvallisuutta tavoittelevaa Tiinaa Atella olisi ollut paremmat mahdollisuudet luoda viihdyttävämpi ja vauhdikkaampi tyky-päivä.

Vierailija
1586/2050 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erimieltä. Yrittäkää nyt ymmärtää ettei joka työpaikassa ole pahansuopa meininki. Varsinkin kun olivat kaikki nuoria niin ei ole niitä menopaussisia kiukuttelijoita. Minusta kehumiset oli hyvä ajatus mutta Tiinan olisi pitänyt jäädä siihen ohjaajaksi eikä liueta paikalta.

Vierailija
1587/2050 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Atte tippui. Tuli jo mielikuva sutkiAttesta eikä mistään rehellisyyden perikuvasta. 

Vierailija
1588/2050 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua siis nyt vasta teidän kommenteista tajusin mitä sillä tarkoitettiin, että porukka jäi ihmettelemään mitä se kehumistehtävä oikein tarkoitti. Itse kun ymmärsin Tiinan puheen niin, että tavoitteena olisi illan mittaan kehua jokaista työkaveria. Kun jutut usein saattavat liukua vähän negatiivisen puolelle. Mutta ai kamala jos hän oikeasti tarkoittikin jotain rinkileikkiä siinä hetkessä. Ei sellaisia, herranjestas!

Muuten tuo kehumisjuttuhan oli ihan tavallinen ainakin päiväkodissa, jossa aikanaan olin töissä. Siellä oli tavoitteena antaa jokaiselle lapselle vähintään kehu päivässä. Hetkessä puhetyylistä tulee rutiini, mikä luo hyvää henkeä myös aikuisten kesken.

Vierailija
1589/2050 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 57v. ja pakko sanoa että Tiina on kuolettavan tylsä. On kuin täti Moonika. Olen myös itse pulska mutta en tylsä. Ton kehumisjutun olen jo käynyt lävitse ja soppa siitä syntyi kun paperille kirjoitettiin niin eräs tuli sitten haukutuksi.

Vierailija
1590/2050 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erimieltä. Yrittäkää nyt ymmärtää ettei joka työpaikassa ole pahansuopa meininki. Varsinkin kun olivat kaikki nuoria niin ei ole niitä menopaussisia kiukuttelijoita. Minusta kehumiset oli hyvä ajatus mutta Tiinan olisi pitänyt jäädä siihen ohjaajaksi eikä liueta paikalta.

Ilmeistä päätellen täysin floppi.

Vierailija
1591/2050 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta tulee helposti vain paha mieli joillekin/osalle, kun yleensä aina joku/jotkut saa vuolaammin kehuja ja jonkun saamat kehut jäävät helposti laimeiksi. Muistan itse aikoinaan opiskeluajalta tällaisen tehtävän, jossa kirjoitettiin kullekin korttiin jokin kehu tästä. Itselläni luki kahdesti "hiljainen". Joo, ei ollut kiva. Olen usein vieraassa ja isommassa porukassa helposti seuraajan roolissa, mutta silti... eihän tuo mikään kehu ollut.

Vierailija
1592/2050 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tällä viikolla ei ollut ilmaisjaksoa nähtävillä ruudussa?

Vierailija
1593/2050 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 57v. ja pakko sanoa että Tiina on kuolettavan tylsä. On kuin täti Moonika. Olen myös itse pulska mutta en tylsä. Ton kehumisjutun olen jo käynyt lävitse ja soppa siitä syntyi kun paperille kirjoitettiin niin eräs tuli sitten haukutuksi.

Eikös täti Moonika ollut hauska? Käsittääkseni näkykin oli komea, kun hän meni torille?

Vierailija
1594/2050 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, että kerroit ikäsi.

Kommenttisi logiikan ja sisällön perusteella olisin kuvitellut viestin hyvin nuoren ja kapean ajattelun omaavan ihmisen kirjoittamaksi.

Toisaalta vertaus Täti Moonikaan oli niin ontuva,

että lastenlaulusta on tosiaan tainnut jo vierähtää aikaa.

Olen itsekin pulska, mutta en tylsä :D Mikä ihme pointti tässä nyt oli? Mitä tekemistä näillä ominaisuuksilla on keskenään? Miksi lähes 60-vuotiaalla on tarve verrata itseään Tiinaan kahden varsin epärelevantin ominaisuuden näkökulmasta ja korostaa omaa paremmuuttaan?

Hämmentävää, mutta erittäin mielenkiintoista.

Vierailija
1595/2050 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalle kaudelle haetaan jo osallistujia. En epäile yhtään etteikö wannabe-bisnesosaajia löydy siihenkin. Ohjelman uskottavuus on kyllä pyöreä nolla mutta näkyvyyttähän siinä vaan haetaankin eikä mitään työpaikkaa.

No, mutta , diili on kuitenkin ihan parasta tv- viihdettä, toivottavasti sarja jatkuu mahdollisimman kauan. Tykkäsin USAn versiosta, jossa pomona oli ex- pressa. Suomessa ehkä toimisi parhaiten niin, että esim 3 kauden jälkeen vaihtuisi pomo. Toisi lisää särmää ohjelmaan.

Vierailija
1596/2050 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wenla selkeästi voittaa, koska näistä kolmesta hän on saanut eniten näkyvyyttä ja ruutuaikaa. Realitya käsikirjoitetaan ihan editointivaiheessakin ja tietenkään voittajaksi ei kruunata näkymätöntä Akia tai Tiinaa vaan he ovat antaneet Wenlalle paljon ruutuaikaa siksi että tämä voittaa. Tällöin draaman kaari saavuttaa tarkoituksensa.

Wenla on kova myydä, ei operatiivinen johtaja.

Vierailija
1597/2050 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä kaikkein vastenmielisin kaikista reality sarjoista. Eikä auta, että tämä Noora Fagerström istuu tuomaristossa.

Vierailija
1598/2050 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Operatiivinen Manageri jo ottanut hatkat, jos uutta taas haetaan.

Vierailija
1599/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina on Jaajon suosikki ja tn tulee voittamaan tämän. Yllättäen Tiina pääsi hävinneestä joukkueesta finaalikolmikoksi eli sääntöjä siis muutettiin matkan varrella. Koska Tiina oli hävinneessä semifinaalijoukkueessa, sääntöjä muutettiin lennosta, jotta Tiina saatiin vielä mukaan.

Jaajohan saa tehdä mitä tykkää, mutta toi on jo liian läpinäkyvää. Miksi järjestää diili konsepti, jos päätös operatiivisesta johtajasta on jo tehty etukäteen. Toi ei vaan ole reilua muita kilpailijoita kohtaan.

Lisäksi Tiinalle annettiin ns helpoin porukka finaalitehtävään. Naurettavaa. Kuka nyt ei keksisi ohjelmaa ja varainkeruuta futisjoukkueelke?!?!

Kuten joku sanoikin aikaisemmin, on Tiina tylsä ja yllätyksetön, joten finaalitehtävä futisjoukkueen kanssa jatkaa samaa yllätyksettömyyttä ja tylsyyttä.

Vierailija
1600/2050 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta peliä kyllä tuotannon taholta. Ensinnäkin työhyvinvointitehtävään ei lähdetty mies- ja naispareilla vaan joukkueet sekoitettiin ja näin varmistettiin, että finaaliin menee varmasti mies ja nainen. Sitten kun Tiina oli hävinneessä joukkueessa, sääntöihin tehtiin koukku, jolla Tiinakin saatiin mukaan. Olisi Akia ja Wenlaa kohtaan räävitön pila nostaa kauden voittajaksi kilpailija, joka hävisi semifinaalitehtävän. Toisaalta eipä se olisi ihme, kun Jaajo kehui jo edellisessä johtoryhmässä Tiinan olevan kilpailijoista parhaiten johtaja. Hauska nähdä minkä sääntörikkomuksen johtoryhmä keksii sille, joka olisi voittamassa Tiinan finaalissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan