Miksi itussa verkkokaupassa tuotteen väri
on mustatorvisieni tai mustikka?
Mustikan vielä ymmärrän, se on melko varmaan tummansininen. Mutta mustatorvisieni....minkä värinen se on. Kuvassa näyttää mustalta mutta enpä viitsi tilata monen sadan takkia huomatakseni ettei se nyt ollut sen värinen kuin miltä se näytöllä näytti.
Argh!
Kommentit (8)
Onko kotimainen verkkokauppa vai joku käännössivusto?
Aina ei värejä ole edes kerrottu, vaan on pelkkä kuva eikä siitä saa aina selvää oikeasta väristä.
Olisin tyytyväinen jos olisi värit kirjoitettu noin.
Vierailija kirjoitti:
Mustatorvisieni on ainakin metsässä hyvin tumma harmaa.
Verkosta tilataan siksi että tuotetta katsotaan ja sitten se palautetaan. Niin sen homman on tarkoitettu toimivan. Että tilaa vaan huvikseen.
Mitäs ne tarinat että jotkut ovat saaneet porttikieltoja nettikauppoihin, koska ovat palautelleet liian usein?
Vierailija kirjoitti:
Onko kotimainen verkkokauppa vai joku käännössivusto?
Ihan kotimainen.
Vierailija kirjoitti:
Verkosta tilataan siksi että tuotetta katsotaan ja sitten se palautetaan. Niin sen homman on tarkoitettu toimivan. Että tilaa vaan huvikseen.
Ok. Minä en tilaa huvikseni. Joskus toki jotain joutuu palauttamaan.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei värejä ole edes kerrottu, vaan on pelkkä kuva eikä siitä saa aina selvää oikeasta väristä.
Olisin tyytyväinen jos olisi värit kirjoitettu noin.
Kiva, minä en ole. Olen hankkimassa takkia enkä pääse hiplaamaan kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Minä en tilaa huvikseni. Joskus toki jotain joutuu palauttamaan.
ap.
Kun netistä tilataan, silloinhan aina väkisinkin tilataan sokkona. Et pääse tunnustelemaan materiaalien laatua, et sovittamaan istuuko malli hyvin, et näe väriä kunnolla...
silloinhan on aivan selvää, että palauttaa täytyy aika usein. Jos ei nyt ihan huvikseen, niin onhan se sisäänrakennettuna tuohon koko konseptiin, että palautus on normi.
Siinä mielessä en oikein ymmärrä tätä kainoutta palauttamisen suhteen.
Ite en tilaa netistä paljon mitään, koska en jaksa säätää pakettien kanssa.