Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos teille 30-40v naisille alkanut vielä ilmestymään yhtään harmaita hiuksia?

Vierailija
30.01.2023 |

Onko teistä vielä tulossa hopeatammoja?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30? Mitä mä just luin?

Aasialaisilla ainakin ihan normaali ikä ekoille harmaille, kenties vähän aiemminkin jo. Tummahiuksisilla näkyvät nopeammin kuin vaaleahiuksisilla. Ehkä kaikille tuleekin melko samanikäisinä, mutta niiden näkyvyys vaihtelee.

Kyllä eri ihmisten välillä on eroja. Sekä minä että veljeni olemme saaneet tuputtain harmaita hiuksia kolmenkympin kieppeillä ja olemme molemmat tyypillisiä suomalaisia tummanvaaleita. Äiti yli 60 eikä hänen tummissa hiuksissaan ole harmaata, isä taas harmaantui täysin jo päälle viisikymppisenä.

22/25 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehethän kaljuuntuu jo kaksikymppisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmaita. T. 43 v.

Vierailija
24/25 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

43. Edelleen odotan ekaa harmaata hiustani. Mulla on vaaleat hiukset, joten se ei ehkä erotu niin paljon.

Suvussa on iso hajonta tästä, äidillä tuli ekat harmaat noin 50-veenä ja tätini tukka oli valkoinen jo 40-vuotiaana. Ilmeisesti en ainakaan tule siihen tätiini. 

Vierailija
25/25 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä alkoi tulla hopeisia hiuksia, 40 olikin tummat hiukset jo fifty fifty, kampaajat kehuu kuinka mahtava väritys nyt, tätä ei purkista saakaan. Ultra lyhyet ja paksut hiukset.. Hiusmallina olen usein ollut vuosikausia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan