Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teillä muilla koskaan ole ajatusta että haluaisi vain muuttaa johonkin toiseen valtioon?

Vierailija
30.01.2023 |

Minulla on aika usein... Jotenkin tää sää ja kaikki, kokoajan on märkää ja tulee loskaa naamaan ja kylmä. Aina pimeetä.
Toinen on tämä systeemi ja kaikki täällä, ei osata rentoutua ollenkaan ja nauttia elämästä. Ei osata vaalia elämää. Kaikki on vain työtä.
Ei tämä valtio anna oikein mitään minulle enää. Millään saralla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi ainakaan Venäjälle tai Pohjois-Koreaan, mutta jotkut maat toki houkuttelevat muuttamaan juuri ilmastollaan ja melko toimivalla yhteiskunnallaan.

Vierailija
2/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla noin puolet vuodesta. Suomen kesä ja jevät ovat ihania.

Mutta kannattaa pysyy kirjoilla Suomessa kun hätätapauksessa tämä meidän järjestelmä on hyvä. Vaikka alamäkeä olemme menossa, niin muissa maissa tätä meidän entistä tasoa ei saavutettu edes.

Asun puolet vuodesta kreikassa, turkissa, espanjassa ja thaimaassa, mutta en voisi kuvitella siirtää paperit johonkin näistä. Ei ainakaan vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähteä Jamaicalle nauttii pössyistä ja ruuan teosta

Vierailija
4/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä talvesta haluaisin päästä eroon

Vierailija
5/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asunkin jo!

Vierailija
6/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti.

Vierailija
7/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta syytä miksi pysyä suomessa. Ensinnäkin toimeentulo, suomessa kaikilla on edes kohtuullinen toimeen tulo. Turvallisuus ja terveys, kotimaan kielellä saa paremmin apua. Myös se seikka, että suomessa ei ole eksoottisiä ja vaarallisia eläimiä tai tauteja. Rikollisuus suomessa vähäistä. Kevättä kohti valoisuus lisääntyy ja nytkin jo pohjoista myöten 6h valoista aikaa. Äidinkielellä kaikki onnistuu paremmin aina seurustelusta lähtien.

Vierailija
8/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Vielä sen toteutankin.

Vierailija
9/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsissä olen asunut jo 10 vuotta eikä ole ikävä takaisin.

Vierailija
10/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan Kanarialle heti kun mahdollista.

Vierailija
11/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne monet sadat, jotka ovat muuttaneet, niin ihan ilmanko ajatusta ovat muuttaneet?

Vierailija
12/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadasta hei! Ihmiset täällä on ihania. Kesät kuumia mutta silti talvelpa pääsee hiihtämään. En aio palata Suomeen muuta kuin ehkä joskus lomalle. Koti on nyt täällä ja hyvä niin.

Vierailija
13/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitapa se usealla on joskus mielessä käynyt. Mulle on lääkäri joskus tokaissut, että olisi parempi muuttaa esimerkiksi jonnekin Karibialle. Siis ihan terveyssyistä olisin kiinnostunut asumaan jossain lämpimässä maassa ja mielellään meren äärellä.

Kokonaan toinen juttu on se, suostuisiko puoliso muuttamaan. Lisäksi tulisi lapsia ja sukulaisia ikävä, jos heitä näkisi korkeintaan pari kertaa vuodessa. Ongelmaksi voisi myös muodostua se, miten siellä itseni työllistäisin. Oma koulutus antaa valmiudet työskennellä lähinnä vain Suomessa.

Ehkä eläkkeellä sitten voi muutaman kuukauden oleskella jossain muualla kuin Suomessa.

Vierailija
14/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin muuttaa Japaniin. Olen käynyt siellä useita kertoja. Jos voittaisi Eurojackpotissa, niin muuttaisin heti ja avaisin baarin "Pieni Suomi" Tokion laitamalle. M27

Vierailija
15/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne monet sadat, jotka ovat muuttaneet, niin ihan ilmanko ajatusta ovat muuttaneet?

Oliks tää olevinaa jotenki hauska kommentti tai jotain? me muut ei tajuttu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi