Onko ykeistä että Postnord ei ilmoita kun ovat tuomassa pakettia, mutta ilmoittavat vasta sitten kun lähetystä ei voitu toimittaa?
Ihmettelen vain että kun olen ollut koko aamun kotona ja sitten saan viestin Postnordilta että lähetystä ei voitu toimittaa kun (omakotitalon ovessa) ei ollut ovikoodia (mutta ovikello olisi ollut, vaan eipä se kuriiri voinut sitäkään soittaa). Kuitenkaan eivät sitä ennen viitsineet olla yhteydessä ja ilmoittaa että koska ja mihin aikaan ovat tuomassa pakettia enkä ollut edes tietoinen siitä että paketti tulisi Postnordin kautta ennen kuin he ilmoittivat että pakettia ei voitu toimittaa.
Kommentit (24)
Ei ne edes yritä toimittaa. Meillä on aina joku kotona, mutta Postnord väittää joka ikinen kerta ettei voitu toimittaa kun ketään ei ollut kotona. Kerrankin odotin itse sitä toimitusta ihan varta vasten eteisen lähettyvillä, mutta niin vain tuli ilmoitus ettei ollut ketään paikalla.
Ärsyttää, kun joillakin nettikaupoilla ei ole valittavissa muita toimitusvaihtoehtoja kuin tuo luuserifirma.
Oikeasti, itsekään en uskalataisi enää tilata yhtään lähetystä post nordin kautta. yksikään ei ole tullut sovitusti (ja ilmoittivat pienellä tekstillä etteivät edes jaa lähetyksiä ovikoodillisiin taloihin) Posti on toiminut ihan okei viime aikoina, kuski jopa soittanut ennen paketin tuomista.
"Fingerpori posti" haulla löytyy useita esimerkkejä aiheesta.
postnordilla en tilaa ainakaan kotiinkuljetuksella mitään, kerran tilasin ja kuski kivenkovaan enkuksi väitti että on mun talon parkkipaikalla..ei ollut, kun itse seisoin siellä..löysi sitten vihdoinkin perille, mutta jäi itselleni kyllä vikaksi kerraksi ottaa sieltä kotiinkuljetus. Myös normikuljetuksella on zalandon paketteja jäänyt vuosien varrella moni tuntemattomasta syystä hukkaan..aspaan kun soitti niin siellä oli joku väsynyt 50v toistamassa että kyllä se paketti oikeassa paikassa on vaikka seurantatiedot väitti muuta.