Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kummasta syystä?

Vierailija
29.01.2023 |

Haluatko seksiä sen vuoksi, että haluat kumppaniasi, vai onko se pelkkää fyysistä halua, jonka hormonit sanelee?

Vaikuttaako tähän suhteen pituus? Jos kyllä, niin kumpaan suuntaan? Yksilöllistä tämäkin varmasti on, mutta kiinnostaa kysellä miten tämä jakautuu

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun panettaa, niin haluan. Mistä johtuu? ihan sama, halu kuin halu.

Vierailija
2/14 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mulla hormonit sanelee niin siinä ei muulla ole väliä. Onneksi ne hormonit on olleet alusta asti sitä mieltä että tuo oma mies on mulle sopiva (biologinen yhteensopivuus/geenit???).

Mutta haluan miestäni myös silloin kun hormonit ei hyrrää, koska tiedän miten hyvää hän minulle tekee.

Lisäksi saan myös valtavaa henkistä tyydytystä siitä jos voin olla miehelleni iloksi saamatta itse fyysistä nautintoa (joskus saan jopa kipua).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. On sekä reaktiivista että passiivista halua ja ensimmäinen kohdistuu aina omaan kumppaniin hänen itsensä vuoksi. Passiivinen halu on sitten ovulaation sanelemaa, jolloin voisin periaatteessa haluta seksiä jonkun muunkin kanssa (mutta en toki harrasta).

Vierailija
4/14 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun mulla hormonit sanelee niin siinä ei muulla ole väliä. Onneksi ne hormonit on olleet alusta asti sitä mieltä että tuo oma mies on mulle sopiva (biologinen yhteensopivuus/geenit???).

Mutta haluan miestäni myös silloin kun hormonit ei hyrrää, koska tiedän miten hyvää hän minulle tekee.

Lisäksi saan myös valtavaa henkistä tyydytystä siitä jos voin olla miehelleni iloksi saamatta itse fyysistä nautintoa (joskus saan jopa kipua).

Mulla on samanlainen vaimo, viimeistä lausetta myöten. Itsekin olen halunnut ja himonnut vaimoani aina, alusta lähtien, eikä himo ole mihinkään vähentynyt vaikka koko ikä oltu yhdessä. Olen tehnyt aina  kaiken hänen tyydyttämiseksi  kun hän vain on halunnut ja on saanut orgasmeja paljon enemmän kuin on halunnut. 

Vierailija
5/14 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen vaimo, viimeistä lausetta myöten. Itsekin olen halunnut ja himonnut vaimoani aina, alusta lähtien, eikä himo ole mihinkään vähentynyt vaikka koko ikä oltu yhdessä. Olen tehnyt aina  kaiken hänen tyydyttämiseksi  kun hän vain on halunnut ja on saanut orgasmeja paljon enemmän kuin on halunnut. 

Meillä myös piiitkä parisuhde jo takana, pennusta asti yhdessä. En sano että aina olisi ollut niin helppoa tai seksiä aina paljon. Elämä/lapset/työt/vanhukset/sairaudet välillä sotkee, mutta entistä lujempana niistä eteenpäin.

-2-

Vierailija
6/14 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös piiitkä parisuhde jo takana, pennusta asti yhdessä. En sano että aina olisi ollut niin helppoa tai seksiä aina paljon. Elämä/lapset/työt/vanhukset/sairaudet välillä sotkee, mutta entistä lujempana niistä eteenpäin.

-2-

Meillä melkein sama. Tavattiin tanssipaikalla, vaimo 17 ja itse 18v. Täytettiin heti seurustelun alussa 18 ja 19v, siitä lähtien yhdessä jo eläkkeelle asti. Seksiä ollut aina paljon, vaikka kaikennäköisiä tragediota yms osunut kohdalle ja ympärille ihan kotitarpeiksi. Meidän suhde on vain lujittunut ja ollut peruskallio mihin nojata maailman murheita vasten. Eletty aina toisiamme varten. On ollut huoleton harrastaa ja olla työelämässä, kun oli peruskallio kotona. 

Vierailija
7/14 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla miesten fiiliksiä, kumpaa teidän halunne on? Onko se muuttunut suhteen aikana?

Vierailija
8/14 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain fyysisestä hormonaalisesta panetuksesta. N32

Vierailija
9/14 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla miesten fiiliksiä, kumpaa teidän halunne on? Onko se muuttunut suhteen aikana?

Olen halunnut ja himoinnut vaimoani koko ikäni. Kun iltaisin menen vaimon kylkeen makaamaan laitan käden hänen pillunsa päälle, minut valtaa aina sanomattoman tyyni ja rauhallinen olo. Kun  sitten silittelen hänen pilluaan pikkareiden päältä tunnustelleen häpykummun muotoa alkaa himo kasvamaan. Jos kasvaa tarpeeksi alkaa fyysinenenkin puoli kasvamaan ja kaluni kovettumaan. Mitä pidempi tauko edellisestä seksistä, sen kovempi himo tulee fyysisestä panetuksesta. Sitä on vaikea erotella, mikä tulee läheisyyden ja rakastelun kaipuusta, mikä panetuksesta. Rakastelussa sielut yhtyy.  Näin ollut siitä lähtien kun 70-luvun lopussa alettiin seurustella. Siksikin ainoa naiseni. 

Vierailija
10/14 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se olla vain se panetus.

N40

Vierailija
11/14 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan vain omaa miestäni, ja todellakin kovaa haluankin.

Aina ei valitettavasti ollut näin; aikoinaan halusin myös muutamaa muutakin.Virheitä siis tullut tehtyä.

Mutta nyt halua onenistä kovempi omaan mieheeni, jo vuoskaudet, onneksi.

12/14 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ja haluaisin.

Vierailija
13/14 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksikuinka? Voihyvääpäivää sinnekin niin. Niin mikä 'pituus ratkaisee'? Ja mitä ihmeenhittoakoitat siellä 'jakaantua'?

Miksi.

Tarviiko kukaan näitä 'kyselyjäsisittenniiku' mihin.

En ymmärrä??

Vierailija
14/14 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa on kirjoitti:

Anteeksikuinka? Voihyvääpäivää sinnekin niin. Niin mikä 'pituus ratkaisee'? Ja mitä ihmeenhittoakoitat siellä 'jakaantua'?

Miksi.

Tarviiko kukaan näitä 'kyselyjäsisittenniiku' mihin.

En ymmärrä??

Suosittelen muutamaa äidinkielen peruskurssia, ehkä se auttaisi ymmärtämään ja myös tuottamaan sellaista tekstiä jota muut ymmärtävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän