Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin paketti kilometrien päähän - bussimaksut 5e

Vierailija
29.01.2023 |

Ärsyttää kun Posti ei toimita nettotilauksia valittuun toimipaikkaan, vaan pakettiautomaattiin monen kilometrin päähän. En omista autoa, joten joudun mennä bussilla hakemaan paketin. Edes noutoaikaa ei pidennetä, vaikka paketti on kauempana. Ensin siis 6e postikuluja sit vielä melkein 5e bussiliput.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postista saa myös kotiin kuljetuksen

Sehän näissä vääriin paikkoihin viemisessä taitaa olla tavoitteena, että saadaan asiakkaat maksamaan kotiinkuljetuksista.

Se on aivan totta, että useammin postin kautta tuleva paketti menee eri paikkaan kuin siihen, jonka on itse valinnut. Pienessä kylässä kaikki noutopisteet ovat parin kilometrin säteellä kaupoissa, eikä yleensä aiheuta suurempaa ongelmaa. Sekin on paljon, jos noutomatka pitää tehdä rollaattorilla.

Vierailija
42/43 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussiliput? Eihän tuossa mene kuin yksi bussilippu jos nopeasti menee.

Ja jokainen suomalainenhan asuu kaupungissa, jossa on joukkoliikenteessä tuo vaihtomahdollisuus samalla lipulla tietyn aikajakson aikana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällaisessa tapauksessa soittanut Postin asiakaspalveluun. He ovat siirtäneet paketin lähempänä olevaan noutopaikkaan.

Vau. Minun kohdalla eivät suostuneet siirtämään. Sanoivat että voinhan jättää noutamatta niin paketti palautuu lähettäjälle!?

Kai sinä annoit palautetta Postille törkeästä asiakaspalvelusta. Mikään ei muutu, jos kaikki nöyrästi alistuvat tsaarinaikaiseen toimintaan. Tai ehkä tsaarinaikaan posti toimi paremmin.

Onneksi on muitakin kuljetuspalveluja, vaikka Matkahuollolla on samaa ongelmaa eikä Schenker ilmoita paketin toimitusaikaa aina ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä