Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun jalkaterässä on vikana? Kovapohjaisella

Vierailija
28.01.2023 |

Kengällä kävely onnistuu lähes kivulla, paljain jaloin täyttä tuskaa. Painellessa päkiää, varpaita kipukohtaa ei löydä mutta astuessa varpaiden taittuminen sattuu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oikeanlaiset jalkinet ,pääset kivusta. Jokainen kenkä kaupias osaa neuvoa assiassa sinua kuin urheilu liiket urheilujalkineissa. Itse en kävele yhtän kengillä,lenkareilla jossa kovapohja.Jalkineissani on aina saatava jalan kieroliike. Itis city Market saanut aina myyjältä kenkä osasto palvelua. Kuin kaikki urheiluliikeet Itä-keskus. Jalkineita en koskaan tilaa netti. Olen nainen ja pitkän matkan kävelijä läpi vuoden aikojen .Ihan joka päivä.

Vierailija
2/4 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko, jos laitat jalan maahan ja nostat sitten varpaat ylös niin, että muu jalka pysyy maassa? Toista tätä muutama kymmenen kertaa peräkkäin. Jos sattuu, niin kysymyksessä voi olla varpaan tyvinivelen nivelrikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuuko, jos laitat jalan maahan ja nostat sitten varpaat ylös niin, että muu jalka pysyy maassa? Toista tätä muutama kymmenen kertaa peräkkäin. Jos sattuu, niin kysymyksessä voi olla varpaan tyvinivelen nivelrikko.

Ajattelin siis, että kovapohjaisen kengän kanssa (mahdollisesti) rikkinäinen nivel ei taivu yhtä paljon, ja siksi sen kanssa kävely ei aiheuta yhtä paljon kipua. Voi myös kokeilla, sattuuko, jos nouset monta kertaa peräkkäin varpaille.

Vierailija
4/4 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syylä jossain syvällä