Kolesterolikääke ja lihaskivut/gallup
Te, jotka kyseistä lääkettä otatte, kestikö miten pitkään, ennenkuin nämä kaikkien kauhistelemat lihaskivut ja säryt alkoivat, oliko 1 vuosi, 1 kuukausi tai pitempi aika käytön aloittamisesta tai tuliko niitä lainkaan?
Kommentit (10)
Melkein samantien alkoivat vaikka lääkäri sanoi ettei tämä aiheuta niitä,siis atorvastatin. Lopetin käytön enkä muuta enää ota.
Vierailija kirjoitti:
Rollaattori tul kun niitä söin, mut lääkäri oli sitämieltä että ei ne haittaa syö enempi.
Rollaattorin jälkeen soi kirkonkellot ja sitten suu täynnä multaa, odottele palstalla ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rollaattori tul kun niitä söin, mut lääkäri oli sitämieltä että ei ne haittaa syö enempi.
Rollaattorin jälkeen soi kirkonkellot ja sitten suu täynnä multaa, odottele palstalla ihan rauhassa.
Jaahas, palstan kolesteroliasiantuntija saapui paikalle.
Ei Kipuja vieläkään. Käyttänyt nelisen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Melkein samantien alkoivat vaikka lääkäri sanoi ettei tämä aiheuta niitä,siis atorvastatin. Lopetin käytön enkä muuta enää ota.
1 kukauden söin,katkokävelyä,särkyjä ymm.. Lopetin käytön ja olen syönyt 2taplettia pvä Punariistapletteja. Toimiiko? En tiedä, koska uusin kokeisin en ole pääsyt julkinen sektori lääkevastaisena.
Simvastatinista tuli, pikkuhiljaa rupesin kiinnittämään kipuihin huomiota joten kai ne tuli vähitellen. Lääkäri vaihtoi lääkkeen, nyt on Rosuvastatin ja on helpottanut.
Mulle ei tullut ollenkaan. Lääkäri sanoi, että jos yhtään tulee lihaskipuja, on lopetettava välittömästi lääkitys ja vaihdettava toiseen.
Ei tullut yhtään mitään, olen käyttänyt atorvastatiinia nyt ehkä 5 vuotta. Ei tullut kipuja myöskään veljelleni tai appiukolle kun aloittivat.
Tuli niin pahat lihaskivut että lopetin sen lääkkeen käytön. Ja noita punariisitabletteja ei kannata syödä, maksa-arvot nousi pilviin.