Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miniä panostaa ehkä hieman liikaakin ulkonäköönsä

Vierailija
27.01.2023 |

Poikani nuorikko, elikkäs 33-vuotias vaimo on alkanut meikkaamaan huomattavan paljon, meikkivoiteet, irtoripset, highlighterit, sun muut on hällä päivittäisessä käytössä. :o

Olen yrittänyt huomauttaa asiasta, mutta ei kuuntele ja suuttuu jos kysyn ihan ystävällisesti että haluaisiko tämä, että opettaisin meikkaamaan siistimmin (eli kevyemmin).

Mielestäni tuon verran meikkiä tuon ikäisellä on jo aivan liikaa. Vai onko jollakin toisenlaista näkökulmaa asiaan?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuosta mitään haittaa ole. Voit vaikka lahjaksi ostaa jonkun nuoren ammattilaisen meikkausopastuksen, niin saa vähän toisenlaista näkökulmaa. Anopin sana ei tuossa usein paljon paina. Kyllä se menee useimmilla ohi. Minullakin oli mustaa kajaalia ja mustaa huulipunaa :D nykyään en käytä kuin ripsiväriä, jos muistan.

Vierailija
22/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No poikasi nyt vaan on ilmeisen mauton ukko, deal with it! Naismaku kertoo paljon, ja ei sinulla äitinä tuossa vaiheessa ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä poikasi sellaisena kuin hän on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kaikki uskoivat jonkun höperön horinat. Ei ihme että Suomi on konkurssin partaalla kun ihmiset ovat tätä luokkaa.

Vierailija
24/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tämä löpinän kohde oli tytär, joten keksi jotain uutta jo.

Vierailija
25/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ainakin eka lapsi on jo pantu alulle. Hänellä on jo sen verran ikää, että ei kannattaisi odottaa. Liika meikki vanhentaa.

Itse olin melkein nude tuon ikäisenä, kun hyvillä elintavoilla olin muutenkin kaunis.  Kävin kosmetologilla laittamassa kestovärin kulmiin, pitkät hiukset laitoin ponnarille j a siinä päivän lookki. Olin kahden pienen lapsen äiti.

Vierailija
26/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon laittautumiseen on vain kaksi syytä. Joko hän pettää itse tai pelkää poikasi pettävän.

Vierailija
27/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee oikean miehen huomiota niin huomaa olevansa kaunis ja hyvä sellaisenaankin.

Vierailija
28/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmettu kyylä tuo ap. Toivottavasti on provo.

Vierailija
29/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä of-tili? Voisin katsastaa je kertoa rehellisen mielipiteeni.

Vierailija
30/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakua se meikkaaminen on.

Vierailija
31/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia meikkivoiteet ja ripset on nykyisin.

Vierailija
32/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PIsti silmään tuossa tuo "alkanut meikkaamaan.....", eli onko asiassa tapahtunut jokin muutos, koska aika usein tuossa iässä, jos ulkonäköä aletaan muuttamaan entisestä, se on selvä merkki uuden kumppanin etsimisestä.

Minustakin tässä puhutaan enemmänkin yllättävästä muutoksesta, kuin itse meikkaamisesta, johon keskustelijat ovat tässä tarttuneet.

Ei mitään muutosta.

Jatkuvaa trollausta päivästä toiseen.

Tämäkin aloitus taas näitä Porvoon sattumuksia.

Vierailija
33/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PIsti silmään tuossa tuo "alkanut meikkaamaan.....", eli onko asiassa tapahtunut jokin muutos, koska aika usein tuossa iässä, jos ulkonäköä aletaan muuttamaan entisestä, se on selvä merkki uuden kumppanin etsimisestä.

Toinen vaihtoehto on, että mies on saanut palkankorotuksen, niin nyt on varaa meikata.

Vierailija
34/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ainakin eka lapsi on jo pantu alulle. Hänellä on jo sen verran ikää, että ei kannattaisi odottaa. Liika meikki vanhentaa.

Itse olin melkein nude tuon ikäisenä, kun hyvillä elintavoilla olin muutenkin kaunis.  Kävin kosmetologilla laittamassa kestovärin kulmiin, pitkät hiukset laitoin ponnarille j a siinä päivän lookki. Olin kahden pienen lapsen äiti.

Miksi tulet jauhamaan jotain raskauspaskaa tällaiseen aloitukseen, joka ei aiheeseen liity? Ja joo joillain katoaa hedelmällisyys jo nuorena, en tiedä mistä johtuu. Ehkä elintavoissa jotain?

Ei nyt kuitenkaan kuulu tähän ketjuun eikä ole tietoa kiinnostaako ap:n poikaa ja miniää lapset ollenkaan tai onko niitä jo, joten kertoo lähinnä sinusta kun sinulle tulee mieleen kommentoida tuollaista (eli näet kolmikymppisen naisen ensisijaisesti synnyttäjänä, mikä on aika ällöttävä ajatusmaailma). 

Vierailija
35/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julmettu kyylä tuo ap. Toivottavasti on provo.

No, ja varmasti on.

Vierailija
36/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan perverssi idea, että pitäisi olla nukkemaisen kaunis, muttei todellakaan saisi käyttää aikaa, vaivaa tai tuotteita tämän mahdottoman kauneusihanteen tavoitteluun. Ja toinen juttu tässä on se, että jotkut kokevat oikeudekseen lähteä kommentoimaan sitä, mitä muut tekevät naamalleen tai hiuksilleen. Miksi koette tarvetta kommentoida niitä?

Vierailija
37/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan perverssi idea, että pitäisi olla nukkemaisen kaunis, muttei todellakaan saisi käyttää aikaa, vaivaa tai tuotteita tämän mahdottoman kauneusihanteen tavoitteluun. Ja toinen juttu tässä on se, että jotkut kokevat oikeudekseen lähteä kommentoimaan sitä, mitä muut tekevät naamalleen tai hiuksilleen. Miksi koette tarvetta kommentoida niitä?

Ei ole kohteliasta käyttää naamaria. Miksei vaan voi olla oma itsensä?

Vierailija
38/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sulle kuuluu, miten meikkaa? S tanan lehmä.

Vierailija
39/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama aloitus oli täällä, mutta miniän tilalla sana teini/nuori..

Vierailija
40/44 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan naisen tunnistaa ulkonäöstä. Miniäsi on ostettavissa rahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän