Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ihan kuka tahansa pankkivirkailija katsottua ihan kenen tahansa siinä pankissa rahojaan pitävän tilin tiedot?

Vierailija
27.01.2023 |

Tytön luokalle tuli uusi lapsi ja hänen äiti tuli meidän pankkiin töihin. Saako tämä äiti nyt meidän taloudellisen tilanteen selville ihan vain katsomalla, että paljonko meillä on tilillä rahaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikka muuta väitetään. Loki jää tietenkin, mutta tuskin ketään kiinnostaa.

Vierailija
2/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Näkee, että taas on AP ostanut satasella kaalimadosta jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan ei ole niin uteliaita kyyliä. Tuskinpa edes trafilta tarkastaa "teidän" auton omistaja tietojakaan.

Vierailija
4/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissakin jokainen työntekijä voi katsoa, mitä joku osti juuri siitä apteekista ilman lokimerkintää.

Vierailija
5/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki. Ainoastaan työntekijät, joilla työnsä puolesta on pääsy asiakastietoihin.

Vierailija
6/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissakin jokainen työntekijä voi katsoa, mitä joku osti juuri siitä apteekista ilman lokimerkintää.

Ja palsta mamman facebookista näkee kaikki mitä on tehnyt muutenkin.

Vierailija
7/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pankkivirkailija ja välillä naurattaa kun asiakkaan luottokortilla ostettu seksileluja :) Muistan viimeksi kun nuori nainen asuntolainaneuvotteluissa ja kuten prosessiin kuuluu, tarkistetaan luottokortin tiedot. Tunnistin seksikaupan sieltä :).

Vierailija
8/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pankkivirkailija ja välillä naurattaa kun asiakkaan luottokortilla ostettu seksileluja :) Muistan viimeksi kun nuori nainen asuntolainaneuvotteluissa ja kuten prosessiin kuuluu, tarkistetaan luottokortin tiedot. Tunnistin seksikaupan sieltä :).

Hullulla on halvat huvit ja idioot...... on ilmaiset.

Vierailija
9/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa katsoa. Pankin työntekijä saa katsoa vain sellaisen asiakkaan tietoja, jota hän hoitaa. Käsittääkseni tästä ollaan todella tarkkoja.

Vierailija
10/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nauratti? Koska tunnistit seksikaupan, niin sehän tarkoittaa sitä että itsehän olet myös asiakas - eli se sun metrin mittainen, diesel-käyttöinen hieromasauva on sieltä myös peräisin.

Vierailija
11/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä tuossa nyt naurattaa?

Vierailija
12/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saa katsoa.

Vierailija
13/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ja voiko ovat kaksi eri asiaa. Riippuu ihan järjestelmistä pääseekö niihin käsiksi, mutta varmaa on, että niitä ei saa katsella. Lisäksi kaikista katseluista jää loki ja ainakin, kun olin aikaa sitten yhdessä finanssitalossa, niitä tarkasteltiin satunnaisesti. Ainakin huhu kertoi, että esim. julkkisasiakkaiden tietojen katselusta jää varmasti kiinni, koska niiden lokit tarkistettiin säännöllisesti. 

Vierailija
14/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki. Ainoastaan työntekijät, joilla työnsä puolesta on pääsy asiakastietoihin.

Kyllä minun käsittääkseni teknisetkin näkevät asiakkaiden tiedot apteekin omasta tietokannasta (ei reseptikeskus tietenkään, sinnehän jää lokitieto).

Vierailija
15/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika estynyt seksuaalisesti kun normaalit seksuaalisuuteen liittyvät asiat naurattaa?

Vierailija
16/16 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tarkoittaa vaan että on sinulle tuttu liike kyseessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän