Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pandojen sijainnista

Vierailija
26.01.2023 |

Äskeinen keskustelu katosi, missä pohdittiin sitä, oliko vikä siinä, että Ähtäri on niin pohjoisessa. Luulen, että se ei olisi paljoa auttanut, vaikka pandat olisivat olleet etelämpänä, koska Keskisen kaupan takia Ähtärissäkään ei ollut varsinaisesti pulaa turisteista. Ehkä pandat eivät vaan kiinnosta, niin että kyläkauppareissulla käytäisiin katsomassa nekin?

Ne on tosi lähellä Tuuria, jossa on kyllä hämmentävän paljon ihmisiä. Yövyttiin Tuurin hotellissa viime kesänä, kun piti tehdä sukulaisreissu pohjoiseen, ja oli kyllä ihan käsittämätön paikka keskellä ei mitään. Kävin kaiken autossa istumisen vastapainoksi lenkillä illalla, ja siellä oli täpötäyttä leirintäaluetta kilometritolkulla. Aivan todella eksoottinen kokemus, ja ihan vierasta kulttuuria minulle.

Käytiin katsomassa seuraavana päivänä pois lähtiessä pandatkin, ja ovathan ne ihania ja eläinpuisto sillä tavalla kiva vaikkapa Korkeasaareen verrattuna, että eläimillä on enemmän tilaa ja saavat olla niin luonnossa, kuin nyt eläintarhassa voi olla. Mutta onhan se keskellä ei mitään, kun Tampereeltakin vielä 2 h.

Mitä luulette, onko syynä suosion puutteeseen sijainti, vai pandat itse? Vai joku muu?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä