Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karma on totta

Vierailija
26.01.2023 |

Olen itse kokenut. Ensin tuntui, että ikinä ei oikeus toteudu, mutta sitten kun jaksoi odottaa, niin karma tuli lopulta kuitenkin.
🙏

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö!

Vierailija
2/48 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö!

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän elämän karman seuraukset tulevat usein seuraavissa elämissä. Mutta edellisen/edellisten elämien karman seuraukset saat tässä elämässä.

Vierailija
4/48 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Objektiivinen näyttö pöytään tai puhut höpöjä. Todistustaakka on väitteen esittäjällä. "Olen kokenut itse" - kokemus todistaa vain kokemuksen, ei sen syytä tai objektiivista sisältöä.

Yhdyn siis aiempaan puhujaan: höpö höpö.

Vierailija
5/48 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kyse on silkasta sattumasta ja sinun kohdallasi koit karman toteutuvan tämän sattumuksen kautta. En henk. koht. usko karmaan tai, jos karmaa olisi olemassa en olisi nyt tässä tilanteessa, kuin olen.

Vierailija
6/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sanoi sinulle ?

Vierailija
7/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut” (Room 8:30)

Loppujen lopuksi kaikki pelastetut ovat jo ennalta määrättyjä, meidän muiden ei tarvitse yrittää mitään. Tarkoittaako tämä, että elämme aivan samalla tavalla, riippumatta siitä, kuinka syntistä elämää elämme, pääsemme silti "taivaaseen", koska kaikki on ennalta määrätty. Ja ne, jotka on määrätty helvettiin, aivan yhtä lailla, olivatpa he kuinka pyhiä tahansa, heidät on määrätty helvettiin käytöksestään riippumatta.

Nasaretin miehen salaisuus

Kaavi Tassila on itse henkilökultin jäsen ja opetuslapsi. Että ihan en hänen höpinöitään todesta ottaisi 😃

Vierailija
8/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pelottelu ikuisella helvetillä on rikos ihmiskuntaa vastaan. Kuinka paljon tuhottuja elämiä vuosisatojen aikana sen takia.

Vierailija
9/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut” (Room 8:30)

Loppujen lopuksi kaikki pelastetut ovat jo ennalta määrättyjä, meidän muiden ei tarvitse yrittää mitään. Tarkoittaako tämä, että elämme aivan samalla tavalla, riippumatta siitä, kuinka syntistä elämää elämme, pääsemme silti "taivaaseen", koska kaikki on ennalta määrätty. Ja ne, jotka on määrätty helvettiin, aivan yhtä lailla, olivatpa he kuinka pyhiä tahansa, heidät on määrätty helvettiin käytöksestään riippumatta.

Nasaretin miehen salaisuus

Kaavi Tassila on itse henkilökultin jäsen ja opetuslapsi. Että ihan en hänen höpinöitään todesta ottaisi 😃

Tuskin sen enempää, kun sinun zombi ja aivopesu-kultin.

Olen eri, mutta Kassila on ammalaisia, joka on ihan wikipedian mukaankin henkilöpalvontakultti. Tämä siis oli aivan faktaa.

Vierailija
10/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös islamin ja buddhalaisuuden alkuperäinen sanoma on muuttunut. Samoin kuin kristinuskossa.

Vierailija
11/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fundamentalistinen pelastususkonto jakaa maailman kahteen leiriin - paholaisen ohjaamiin uskottomiin ja oikeauskoisiin kristittyihin.

Vierailija
12/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän elämän karman seuraukset tulevat usein seuraavissa elämissä. Mutta edellisen/edellisten elämien karman seuraukset saat tässä elämässä.

Jos tuo pitää paikkaansa, niin itse ole ollut entisessä elämässä suuri pahantekijä. Luultavasti silloin toimin 1800-luvun loppupuolen Amerikassa, rosvosin intiaanien maita ja kultaa, löysin öljyn ja rikastuin lisää, huijasin omaisuuksia ja maita peliluolissa, pyöritin bordelleja ja sitä rataa. Kultaryntäyksen aikaan ammuin monta kullankaivaja ja vein heidän kultahippuset, koska itselle ei mikään riittänyt.

Tämä vähän selittäisi sitä, miksi sitten 1971 synnyin tänne Suomeen köyhään perheeseen ja koin mitä koin. Ja tämän ajan pahantekijät uudelleensyntyvät sitten joskus 2100- tai 2200-luvulle ja elävät jotakuinkin samanlaisen elämän kuin minä. Ja mun seuraava elämä on sitten taas jotain jätti kivaa. Rikkaan suvun pentu, hirveän suosittu ja kaikki menee aina just suunnitelmien mukaan helvetin hienosti. 😆

Vierailija
13/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipediasta on tullut kristittyjen toinen Raamattu. Bravo!  Aamen! Halleluja wikipedia! Wikipedia. Aamen!

Wikipedia! Halleluja, Aamen!

Vierailija
14/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistetut viestit laitetaan takaisin.

Jälleen kerran, kristityt poistivat viestejä, jotka eivät sovi uskontoonne, minulla olisi ehdotus, että sinä ja koko yrityksesi/seurakuntasi poistaisitte kaikki viestit täältä, jotka eivät ole kristillisen sisällön mukaisia. Lisäksi, jos poistatte kaiken täältä, alatte poistaa ei-kristillistä sisältöä muista viestiketjuista ja muilta foorumeilta kokonaan. Ja jos poistatte kaikki suomalaisten viestit, niin sitten siirrytte Suomen ulkopuolisille foorumeille, kunnes kaikilta maailman ihmisiltä on riistetty Jumalan antama valinnanvapaus, jonka Jumala on heille antanut.

Ymmärrättekö, itseään kristityiksi TITULEERAVAT, että toimintanne on diktatorista ja henkistä väkivaltaa? Ymmärrättekö, että haluatte RIISTÄÄ IHMISKUNNALTA kaiken arvokkaimman lahjan – VALINNANVAPAUDEN.

Kun muslimi tulee luoksesi miekka kädessään, osaat juosta karkuun. Mutta kun kristitty tulee ja puhuu rakkauden sanoja, kukaan ei voi edes epäillä, että hän on viemässä itsemääräämisoikeutesi ja valinnanvapautesi pois.

Vierailija
15/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti J Kari kannusti tappamaan kaikki venäläiset mukaanlukien lapset, hän sai itse slaagin. 

Koronaikaan oli myös yksi julkkis joka vaahtosi rokottamattomista ja kuinka tyhmiä he ovat, hän kuoli sydänkohtaukseen....

Sitä energiaa yleensä saa takaisin mitä tunkee universumiin, olkaa tarkkoina. 

Vierailija
16/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, siksi kannattaa olla ystävällinen

Vierailija
17/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on!

Vierailija
18/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pelottelu ikuisella helvetillä on rikos ihmiskuntaa vastaan.

Kristityt vastustavat taas sitä, että ihmisille kerrotaan jälleensyntymisestä. Miksi? Meneekö uskonnolta pohja alta?

https://www.facebook.com/Gaia/videos/why-was-reincarnation-removed-from-the-bible/1807452312618785/

Reinkarnaatio on poistettu Raamatusta.

Vierailija
19/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on sellaista puppua että oksat pois.

Vierailija
20/48 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuin sanoin, että saatanaa ei ole edes olemassa, että se on allegoraa, niin silloin joku kristitty kysyi, että mistä sitten pahuus johtuu. No, kristinuskon perusteella voisi vastata, että jos kerraan Lucifer muuttui pahaksi, niin eiköhän sitten se ihmiseltäkin onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi