Muita, joille pikakahvi kelpaa ihan hyvin?
Kommentit (37)
En voi sietää suomalaista vaaleaapaahtoista suodatinkahvia, mieluummin vaikka pikakahvi.
Vierailija kirjoitti:
Ne Nescafet on kamalia, mutta Lidlin pikakahvi on oikeasti hyvää, sellainen ruskeakorkkinen.
Mun mielestä se Nescafen Azera oon ihan hyvää.
Aloin ostaa pikakahvia vasta viime vuonna, ja totesin että se on nykyään ihan hyvää.
Aamukahvin suodatan entiseen tapaan (suppilo mukin päälle, suodatinpussi suppiloon ja porot pussiin).
Iltapäivällä juon kupillisen pikakahvia. Kummallakaan tavalla ei tule hävikkiä.
Lasisista pikakahvipurkeista saa kivan näköiset tölkit kaakaojauheelle, korppujauhoille, linsseille, raesokerille yms, kun ensin liottaa kahvietiketit irti.
En hifistele kahvin kanssa, ja yksin asuvana otan kahvinkeittimen esiin ainoastaan vieraita varten.
Vierailija kirjoitti:
Refluksivatsani kestää parhaiten pikakahvia. Hyvin halvaksi muuten tulee.
sama, itselleni sopii parhaiten nescafe kulta tummapaahtoinen pikakahvi, toki sitäkin juon vain 1 kupillisen päivässä, sen enempää ei vatsa kestä/en viitsi hakea rajoja. Olen kuitenkin tyytyväinen että voin nauttia sen yhden kupillisen päivässä. Ennen sitä tuli kokeiltu läpi liuta muita matalahappoisia suodatinkahveja, siis ihan erikoiskauppoja myöten. Välillä se sopivin vaihtoehto löytyy marketin hyllystä :)
totta, normikahvia tulee keitettyä aina liikaa, vähintään puoli pannua ja menee hukkaan paljon kahvia
pikakahvi maksaa 3 e purkki ja siitä saa juuri sopivasti aina yhden mukin kahvia parilla lusikalla
Minulle kelpaa niin hyvin, että tämä saattaa olla minun aloitukseni.
Vierailija kirjoitti:
totta, normikahvia tulee keitettyä aina liikaa, vähintään puoli pannua ja menee hukkaan paljon kahvia
pikakahvi maksaa 3 e purkki ja siitä saa juuri sopivasti aina yhden mukin kahvia parilla lusikalla
Ei tule keitettyä liikaa, jos on edes vähän ajattelukykyä.
Juon kotona aina pikakahvia. Nescafe Brasero mustana ja ilman sokeria. Ihan hyvää on.
Vierailija kirjoitti:
Suodatinkahvi maistuu kitkeränhappamalle jarrunesteelle.
Espanjassa saa välillä hyvää kahvia ja se otetaan automaatista. Olen jo pitkään juonut pikakahvia, se on pehmeää ja hyvää.
Suomalainen suodatinkahvi on edelleen kuin sota-aikana....
Suomalaista pahempaa suodatinkahvia löytyy vain Ruotsista. Tanskalaisetkin juovat sitä hirveää ruotsalaista Gevaliaa.
Juon suodatinkahvia ja myös Nescafe lattea.
Join aikanaan pelkästään pikakahvia kun ex ei juonut kahvia ollenkaan ja en viitsinyt itselleni keittää keittimellä 1 kuppia joka aamu.
Kulta Katriina on ihan hyvää ainakin.
Minä olen juonut pikakahvia jo vuosia. Viikonloppuisin tulee välillä keitettyä aamuisin ihan suodatinkahvia kun olemme miehen kanssa kumpikin kotona.
Kelpaa mulle, juon myös sitä peruskahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee pikakahvista hirveitä vatsanvääntöjä ja närästystä. Juon pelkästään aidoista italialaisista kahvipavuista tehtyä kahvia. Muu on kuraa mihin en tikullakaan koske!
Mitäs ne sellaiset hyvät kahvipavut on?
Italiasta. Siinä Rooman eteläpuolella on monta kahviplantaasia.
Vierailija kirjoitti:
Yök pikakahvi
Vahva ilmaus sulta, mitähän sanot siihen kun vedät pirtua kunnon kulauksen raakana sanotko nam hyvää oli?
Silloin tällöin, nyt on pojan Vietnamista tuomaa pikakahvia kaapissa.
Meillä asuntoautossa vedenkeitin, eikä kahvinkeitintä, joten siellä vain pikakahvia.Kulta Katriinan pika/murukahvi on kyllä mun mielestä tosi hyvän makuista. Tosin juon yleensäkin vain kupillisen kahvia, niin enhän varmasti kaffe-ammattilaisten mielestä kahvin päälle ymmärräkään 😬.