Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kysymys jättäjille - Ero ,kun vielä rakastaa
25.01.2023 |
Eli asetelma missä on erottu omista syistä,traumoista mistä ikinä ilman kolmatta osapuolta . Mitä liikkui päässä eron jälkeen? Onko kaduttu? Onko työstetty omia ongelmia vai viety suoraan seuraavaan suhteeseen? Tai onko myöhemmin palattu yhteen?
Kommentit (2)
Erosin miehestäni hetki sitten ja ero oli todella ruma. Kaikesta huolimatta ,alkushokin jälkeen edelleen rakastan ja välitän. Haluan,että saa asiansa kuntoon ja paremman suhteen vaikka sitten jonkun toisen kanssa. Sitä en tiedä mitä minusta ajattelee..Mies siis lähti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Suhteemme alussa koin riittämättömyyden tunnetta ja annoin silloiselle tyttöystävälle ihan avoimesti vaihtoehdon, että jos paremman löydät niin mene ja ota koppi. Olisiko se sitten sitä epäitsekästä, pyyteetöntä rakkautta? Tiedän kyllä että ns. markkina-arvoni oli tuolloin melko alhainen, pienessä tuppukylässä asusteleva määräaikaisia pätkätöitä tekevä mies joka asuu synnyinkodissaan (toki yksin).
Tässä matkan varrella olen päässyt ensin maalikyliin ja yhdessä sitten kaupunkeihin (työn perässä). Opiskelin työn ohessa. Määräaikaiset työsuhteet piteni paremman työtilanteen salliessa ja lopulta napsahti se yksi mistä olin haaveillut jo kauan, vakituinen työpaikka. Siltä pohjalta olen totutellut pikku hiljaa haaveilemaan tulevaisuuden hyvistä asioista ja suunnittelemaan mitä elämässä voisi tehdä. "Köysi on löystynyt kaulan ympäriltä."
Vaimoni kysyi tässä vastikään että vieläkö tarjous on voimassa. Jos paremman löytää niin saa lähteä mukaan? Myönsin, hänen parasta tässä kuitenkin haluan yhä edelleen.
Vaikka lupa heltisi, vaimo kömpi viereen ja sanoi ettei paremmasta ole ollut väliä. Ja tuskin tuleekaan.
-
Ero ilman kolmatta osapuolta voi olla toisen puolesta epäitsekkyydestä, vaikka sillä tavalla kuitenkin satuttaa toista.